خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس خبر داد:

ارائه کارت اعتباری خرید کالای ایرانی به ادارات

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۴۲

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان فارس گفت: باید اثرات حضور و استفاده از کالای ایرانی در تمام خانه‌ها، به ویژه خانه مدیران و مسئولان وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در فارس، مختار هنرمند که پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت اظهار داشت: هر چند این تحولات بطور عمده در اختیار ما نیست، ولی هنر آن است که با سرعت از این فناوری‌ها در ابعاد مختلف ارائه خدمت به مردم با بهترین نحو ممکن، بهره بگیریم.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان فارس ابراز داشت: نظام مالی و بانکی کشور باید با همت و عزم ملی؛ در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، هماهنگ و منسجم عمل کند تا ضمن برنامه ریزی جامع و دقیق، بهره وری در تولید نیز بالا برود.

وی گفت: نظام بانکی باید با اعمال مشوق‌های مختلف، علاوه بر فرهنگ سازی، مردم را به سمت و سوی مصرف کالای ایرانی سوق دهد زیرا اگر مردم با کالای با کیفیت داخلی روبرو شوند، قطعاً آنرا پس نمی‌زنند.

هنرمند با بیان اینکه مدیران به عنوان الگوی مردم باید نحوه زندگی رهبر انقلاب را سرمشق خود قرار دهند و از تجملات و مصرف زدگی دوری کنند، تصریح کرد: اقتصادهای چین، هند و کشورهای جنوب شرق آسیا تنها بر مبنای همکاری با غرب توانستند به رُشد کنونی برسند، بنابراین هنوز راه رُشد اقتصادی جدیدی به دنیا معرفی نشده است و اگر شکل گیری تمدن نوین اسلامی، این راه رُشد را به جهانیان معرفی کند قطعاً به سود نظام اقتصادی حاکم کنونی نیست؛ از اینرو گزینه اول غرب، جلوگیری از شکل گیری بلوک قدرتمند اسلامی است.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم با تولید کالای با کیفیت، در حد وشان ایرانی با قیمت مناسب، ضمن خرید کالای داخلی، کالاهای خارجی را تحریم کنیم و در راستای پیاده سازی شعار سال، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی؛ آینده‌ای روشن‌تر برای فرزندانمان بسازیم.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان فارس با تاکید بر ضرورت خرید کالای ایرانی اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد همچون اکثر طرح‌های نوین، مُبدع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در نظام بانکی کشور است که با عقد قرارداد با شرکت‌های بزرگ داخلی، همچون: حایر، اسنوا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس نوین پارسه و... این امر را محقق ساخته است.

وی در تشریح کارت‌های اعتباری بیان کرد: کارت اعتباری ابزاری است که دارندگان آن می‌توانند معادل اعتبار تخصیص داده شده، از طریق پایانه‌های فروشگاهی طرف قرارداد با بانک مهر اقتصاد، اقدام به خرید کالای ایرانی نموده و در مدت زمان تعیین شده نسبت به پرداخت اقساطی آن در قالب عقد مرابحه اقدام نمایند؛ تفاوت این عقد با فروش اقساطی در ماهیت دارائی مشتری است که بجای وجوه نقد؛ دارنده کارت، صاحب اعتبار می‌شود.

هنرمند توضیح داد: در حال حاضر، حداقل مبلغ تشکیل پرونده جهت صدور کارت اعتباری ۵ میلیون تومان و حدکثر ۱۰ میلیون تومان بوده و حداقل مبلغ خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد، جهت اعمال تسهیلات، ۲ میلیون تومان می‌باشد؛ نرخ تسهیلات اعطائی در این طرح ۱۶درصد و بازپرداخت آن ۲۵ ماهه خواهد بود.

وی ادامه داد: ارگان‌ها و ادارات می‌توانند با مراجعه به این بانک و عقد قرارداد، از مزایای تسهیلی ویژه و استثنائی این طرح جهت ارائه خدمت به پرسنل خود بهره‌مند شوند.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان فارس تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد در هفدهمین همایش رتبه بندی شرکت‌های بر‌تر ایران بر اساس اطلاعات سال مالی ۹۲، مفتخر به کسب رتبه ۱۷ در بین ۵۰۰ شرکت بر‌تر و بزرگ جمهوری اسلامی ایران و رتبه ۵ در بین تمام بانکهای کشور و رتبه دوم در بین بانک‌های خصوصی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز