خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان:

تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با فرماندهی انتظامی استان اصفهان منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۲۷

رئیس دانشگاه کاشان از امضاء تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی، اجتماعی و آموزشی فی‌ما‌بین دانشگاه کاشان و فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، دکتر عباس زراعت در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر  گفت: به منظور گسترش مرزهای دانش، تعالی و توسعه همه جانبه کشور، غلبه بر گسستگی تاریخی و پاسخگویی به مهم‌ترین ضرورت‌های جامعه می‌طلبد تا همواره بین پلیس و دانشگاه بعنوان کانون‌های تأثیرگذار بر امر کسب خودکفایی و مبدا تحولات، ارتباطی نزدیک و متقابل وجود داشته باشد تا از این طریق بتوان با استفاده از مشارکت اساتید و محققان دانشگاهی و کارشناسان انتظامی، موجبات ارتقاء سطح علمی و تحقیقاتی نیروی انتظامی و همچنین آگاه‌سازی جامعه دانشگاهی با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی را فراهم‌آورد.
 
وی هدف از تنظیم این تفاهم‌نامه را ایجاد ارتباط و تعامل بین نیروی انتظامی و دانشگاه در زمینه فعالیت در دو بخش علمی- پژوهشی و آموزشی- اجتماعی و هم چنین استفاده از امکانات و توانایی‌های یکدیگر از قبیل توانایی‌های فکری، تجربی، علمی، آموزشی مشاوره ای، کارگاهی، کتابخانه ای و اداری ذکر کرد.
 
وی اظهار داشت: با امضاء این تفاهم نامه فعالیت‌های مشترک همچون: ارائه خدمات علمی – پژوهشی توسط دانشگاه در راستای اولویت‌های پژوهشی، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی که در راستای اهداف نیروی‌انتظامی و دانشگاه باشد و هماهنگی و همکاری در تهیه پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترای مرتبط  با اولویت‌های تحقیقاتی مورد‌نظر نیروی انتظامی انجام می پذیرد.
 
رئیس دانشگاه کاشان برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی با موضوعات پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی، کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز طرفین در حوزه مسائل اجتماعی روز جامعه و جلسات آموزشی جهت دانشجویان و کارمندان دانشگاه با موضوعات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نمایشگاه‌های پیوستی و مشارکتی با موضوعات آسیبهای اجتماعی در دانشگاه  را از دیگر موارد فعالیت‌های مشترک این تفاهم نامه ذکر کرد.
 
مدت این تفاهم نامه به مدت 3 سال شمسی می باشد و پس از اتمام مدت ذکر شده در صورت توافق طرفین قابل تمدید می باشد.
 
این تفاهم نامه در 6 ماده و در سه نسخه به امضاء سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان و دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان رسیده است.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز