خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم واترپلوی نوجوانان اصفهان:

برای قهرمانی در مسابقات واترپلو به ماهشهر می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۸۵۱

مسابقات قهرمانی واترپلوی زیر 16 سال کشور که انتخابی تیم ملی زیر 17 سال است از روز شنبه (16 اسفندماه )به مدت چهار روز در شهرستان ماهشهر آغاز خواهد شد.

امین ظفرمنش سرمربی تیم واترپلوی زیر 16 سال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره این رقابت‌ها گفت: تیم اصفهان پس از قهرمانی در رقابت‌های کشوری که به میزبانی اصفهان برگزار شد تمرینات خود را به صورت جدی و منظم هر روز صبح و بعد از ظهر دنبال کرده و همه بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار هستند که امیدواریم بتوانیم از جایگاه قهرمانی خود دفاع نمائیم و با جام قهرمانی به شهر خود برگردیم.

وی ادامه داد: به عقیده من در تیم واترپلوی زیر 16 سال اصفهان 5 بازیکن، پتانسیل ملی پوش شدن را دارند چراکه تیم ما با وجود این بازیکنان شاخص، به مقام قهرمانی در دوره قبل تکیه زد.

امین ظفرمنش رقابت‌های کشوری ماهشهر را سخت تر از مسابقات کشوری اصفهان دانست و افزود: دوره قبلی استان تهران با دو تیم در این رقابت ها ظاهر شد ولی در مسابقات ماهشهر هر استان تنها می‌تواند یک تیم داشته باشد و به همین منظور استان ها با برترین بازیکنان خود در قالب یک تیم در مسابقات حضور می‌یابند.

سرمربی تیم واترپلوی زیر 16 سال استان ادامه داد: با توجه به تمرینات منظم و سنگینی که داشتیم امیدواریم با کسب عنوان قهرمانی بتوانیم  نام هیات شنای استان را بلند آوازه کنیم .

وی در پایان به رقیبان اصلی اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: همیشه سطح رقابت‌های زیر 16 سال کشور بالا بوده و همه  تیم‌ها با قدرت فراوان در رقابت‌ها حاضر می‌شوند که در این بین می توان تیم های تهران، زنجان و کرمانشاه را از رقیبان اصفهان دانست.

دعوت از دو اصفهانی به اردوی تیم ملی واترپلو کشور

نیما خوشبخت و منصور پاکزاد از اصفهان به اردو ی تیم ملی واترپلو کشورمان دعوت شدند.

از سوی سیروس طاهریان سرمربی تیم ملی واترپلوی کشورمان ۲۰ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در لیست دعوت شده اسامی نیما خوشبخت و منصور پاکزاد از اصفهان به چشم می‌خورد.

مسابقات جهانی توسعه واترپلو از ۲۴ تا ۲۹ می ۲۰۱۵ (سوم تا هشتم خرداد ۱۳۹۴) به میزبانی ایران در استخر بین المللی ۹ دی تهران برگزار می‌شود.

گفتگو از :پژمان سلطانی

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز