خبرگزاری کار ایران

‌با حضور معاون سیاسی وزارت کشور

مسجد آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد وبوستان آن افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۹۸۶

بوستان و مسجد آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار لرستان و نماینده ولی‌فقیه در استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، شب گذشته  بوستان و مسجد آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد با حضور محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار لرستان و نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.  

شهردار خرم‌آباد در این‌باره بیان کرد: شهر خرم‌آباد به دلیل اینکه در مسیر شاه‌راه جنوب به شمال است، نیاز به یک تفرجگاه در ورودی شهر دارد که ساخت این مجموعه از سال 93 آغاز و امروز در کمتر از شش ماه از آغاز ساخت آن شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

عیدی بیرانوند گفت: از استاندار تقاضا داریم در خصوص واگذاری 5 هکتار زمین در کنار این مجموعه برای ساخت یک سایت تفریحی و تجاری مساعدت کنند.

وی افزود: بوستان و مسجد آیت‌الله کمالوند در مساحت 18 هزار متر مربع ساخته شده‌ است و مسجد آن 220 متر مساحت داشته و دارای 7500 متر فضای سبز است و در این مجموعه پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است. شهردار خرم‌آباد یادآور شد: اعتبار اولیه این مجموعه 350 میلیون تومان بود که از سوی استاندار لرستان تأمین می‌شد و در ادامه شهرداری خرم‌آباد نیز 450 میلیون تومان هزینه کرده است و همچنین زمین احداث این مجموعه توسط منابع طبیعی استان اهدا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز