خبرگزاری کار ایران

امام جمعه خرم‌آباد

برخورد با متخلفان منابع طبیعی در لرستان شدت یابد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۵۳

امام جمعه خرم‌آباد، از منابع طبیعی و شهرداری خواست با افرادی که درختان را قطع می‌کنند برخورد جدی داشته باشند و اجازه ندهند که درختی قطع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد میر عمادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد، برگزاری همزمان رزمایش دریایی و خشکی ایران در منطقه خلیج فارس را نشان از توان جمهوری اسلامی دانست افزود: این رزمایش تنها گوشه‌ای از قدرت دفاعی و توان موشکی ایران در پاسخ به یاوه گویی‌های غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی، تاثیر برگزاری این رزمایش توسط نیروهای مخلص سپاه پاسداران را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این رزمایش سبب شد دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی حساب کار خودشان را بکنند و از گزافه گویی‌های مانند همه گزینه‌ها روی میز است دست بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی، به شکست‌های اخیر رژیم صهیونیستی در برابر حماس و حزب الله اشاره کرد و افزود: این رژیم به هیچ وجه نمی‌تواند در برابر قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران عرض اندام نماید.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به ۱۵ اسفند روز درخت‌کاری اشاره کرد و گفت: حفظ محیط زیست و گسترش فضای سبز در زندگی امروز ما یک ضرورت است زیرا با گسترش شهرنشینی، ساخت‌وسازهای آپارتمانی، نفس‌کشیدن و هوای سالم استشمام کردن بسیار مشکل است.

میرعمادی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر شاهد تغییراتی در آب و هوای کشور هستیم در حالی که همین تغییرات باعث خشک شدن چشمه‌ها، تالاب‌ها، رودخانه‌ها، درختان و... بوده است که علاوه بر این پدید گردوغبار نیز محیط زیست را به مخاطره بیندازد. از این‌رو در چنین شرایطی درختکاری را یک امر واجب باید بدانیم و در اجرا به آن عمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز