خبرگزاری کار ایران

تقدیر از شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۱۷۰

با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن معرفی کارفرمایان و کارگران نمونه شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از آنان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، روابط عمومی اداره کل بنادر ودریانوردی استان خوزستان صبح امروز اعلام کرد: در جریان این آیین که با حضور بخشدار شهر بندر امام خمینی (ره)، معاونین اداره کل، مدیران و کارگران شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن تقدیر از این حرکت ابتکار آمیز برای معرفی و تقدیر از کارگران و کار فرمایان نمونه که توسط واحد اداری و مالی این اداره کل انجام شد، بر لزوم تداوم و توسعه این گونه مراسم با ابعاد متنوع‌تر تأکید کرده و افزود: باید با ایجاد انگیزه و روحیه افتخارآفرینی برای کارگران، زمینهٔ ایجاد فضای کاری پرشور و نشاط را برای آنان فراهم کرد.

عبداللهی همچنین معرفی و تقدیر از کارفرمایان موفق را زمینه ساز الگوآفرینی برای دیگر ادارات و بخش‌ها برشمرده و تصریح کرد: با برگزاری چنین مراسمی و از طریق معرفی و تقدیر از کارفرمایان نمونه، می‌توان به اشاعه و ترویج فرهنگ کار آفرینی پرداخته و به دیگران جهت انطباق با این الگو‌ها انگیزه و سمت و سو داد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) با اشاره به حدیثی گهربار از رسول اکرم (ص)، پرداخت حقوق و دستمزد به موقع و به دور از تعویق‌های چند ماهه به کارگران را از اهم شاخص‌های ارزیابی کارفرمایان نمونه برشمرده و ضمن تأکید بر این نکتهٔ مهم، رعایت حقوق کارگران را عامل بسیار تأثیر گذار در ارتقاء سلامت فضای کاری و بهره وری کار عنوان کرد.

مهندس عبداللهی همچنین تشریح و تبیین شاخص‌های انتخاب و معرفی کارگران نمونه را واجد اهمیت برشمرده و افزود: باید با معرفی الگوی‌های موفق در جامعهٔ کارگری، انگیزه همگانی را بین آنان برای تبدیل به کارگران نمونه و الگوهای نمونه را ارتقاء داد.

در ادامه این مراسم، سرپرست واحد کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، طی گزارشی، ضمن معرفی تاریخچه تشکیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از سال ۱۳۹۰، ساز و کار تأمین و جذب نیروهای انسانی مورد نیاز شرکت‌های فعال در آن را شرح داده و به استناد آمار و ارقام نحوه ارائه خدمات اشتغال به نیروهای جویای کار و رسیدگی به مسائل حقوقی کارگران را بیان کرد.

وی در ادامه این گزارش، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان را از جمله دستگاه‌های اجرایی پیشگام به لحاظ ایجاد اشتغال معرفی کرده و افزود: بر اساس هدف‌های سالانه‌ای که این اداره کل برای خود تعریف کرده، موفق شده است به تعهدات خود براساس این اهداف عمل کرده و در جایگاه بر‌تر در زمینه اشتغال آفرینی قرار بگیرد.

در ادامه این مراسم که با حضور پرتعداد جامعه کارگری این مجتمع بزرگ بندری برگزار شد، ضمن معرفی کارگران و کارفرمایان نمونه شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با اهدای لوح سپاس و جوایز از آنان تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز