خبرگزاری کار ایران

بازسازی و تجهیز سینما قدس تبریز آغاز شد

کد خبر : ۲۵۸۱۷۵

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از آغاز بازسازی و تجهیز مجموعه فرهنگی هنری قدس«سینما قدس» تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  حسن میلانی امروز در جمع خبرنگاران گفت: رقم اولیه برای انجام این پروژه  6 میلیارد و 200 میلیون ریال پیش بینی شده که برای تعویض صندلی‌ها و ظاهر سازی فضای سینما تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: طبق مذاکرات انجام شده قرار است بازسازی مجموعه فرهنگی هنری قدس ظرف 5 ماه در فاز اول انجام شود.

میلانی اضافه کرد: در فاز اول سالن اصلی سینا و در فاز دوم سالن های دوم و سوم و در نهایت در فاز سوم لابی، ورودی، گالری و سرویس‌های بهداشتی سینما بازسازی شوند.

وی افزود: بعد از تکمیل پروژه ، سالن شماره 1 با ظرفیت 300 نفر، سالن 2 با ظرفیت 70 نفر و سالن 3 دارای ظرفیت 70 نفر خواهد بود.

میلانی گفت: این سالنها مجهز به سیستم دیجیتال دالبی و پخش دیجیتال خواهند بود تا زمینه ارائه خدمات بهتر به مخاطبین از این طریق فراهم شود.

میلانی خاطر نشان کرد: در کنار این سه سالن، گالری با نور‌پردازی حرفه‌ای به همراه کافی شاپ و کلاس‌های آموزشی راه اندازی خواهد شد و سینما قدس به مجموعه فرهنگی هنری قدس تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های آتی حوزه هنری آذربایجان شرقی اظهار داشت: هم اکنون 8 سینما زیر نظر حوزه هنری در استان آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند که امید است بتوانیم تمامی سینماها را بر اساس اولویت بازسازی و به تجهیزات مدرن مجهز کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز