خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود خبر داد؛

اقامه نماز جماعت در 65 مسجد لنگرود در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۱۷۸

در تعطیلات نوروز امسال در مجموع 80 مسجد و حسینیه در سطح اداره‌ها، بقاع متبرکه و مؤسسه‌های آموزشی و آموزش عالی لنگرود نماز جماعت اقامه می‌شود.

فرماندار لنگرود از اقامه نماز جماعت در 65 مسجد و بقاع متبرکه این شهرستان در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سیدرضا جوادپورامروز در جریان بازرسی از نحوه آماده سازی مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان در ایام نوروز اظهار کرد: بالغ بر 65 مسجد و بقعه متبرکه لنگرود برای اجرای اعمال مذهبی و دینی مسافران و مهمانان نوروزی در حال آماده سازی است.

وی با بیان اینکه آماده سازی و غبار روبی مساجد با همکاری و همت هیئت امنای مساجد و بقاع انجام می شود، تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در تمامی 65 مسجد و بقعه متبرکه مذکور نماز جماعت اقامه می شود.

فرماندار لنگرود با اشاره به اهمیت نماز و اثرات معنوی و مادی آن در زندگی افراد، تاکید کرد: اقامه نماز جماعت از دستورهای مهم دینی در راستای دستیابی به جایگاه تقرب الهی است.

وی یادآور شد: در تعطیلات نوروز امسال در مجموع 80 مسجد و حسینیه در سطح اداره ها، بقاع متبرکه و مؤسسه های آموزشی و عالی  نماز جماعت اقامه می شود.

جواد پور، لنگرود را یکی از شهرهای مذهبی گیلان دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز