خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور بسیج سلامت نوروزی در کرج

کد خبر : ۲۵۸۳۱۲

در این مانور دستگاه‌های خدمات رسان شامل اورژانس، شهرداری، آتش نشانی، نیروی انتظامی، تعزیرات، صنعت و معدن و تجارت و بازرسی اصناف، هلال احمر و مراکز بهداشت ۱ و ۲ کرج حضور داشتند.

به گزارش ایلنا در کرج، عسگری، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه کرج، در حاشیه برگزاری مانور سلامت بسیج نوروزی، گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۹۴ به مدت ۴۵ روز برای ارائه خدمات بهتر به مسافران اجرا می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به با بالا بودن حجم تردد مسافران در ایام نوروز در شهرستان کرج و محورهای مواصلاتی این شهرستان به خصوص در محور کرج- چالوس، نظارت و بازرسی بر اماکن حساس تهیه و توزیع مواد غذایی (قنادی‌ها، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، مطبخ‌ها و...)، اماکن عمومی، اماکن پذیرایی بین راهی، پارک‌ها، پمپ بنزین‌ها و... تشدید می‌شود.

عسگری افزود: نظارت و بازرسی بر مهمانسرا‌ها، مراکز اسکان مسافران در زمان اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی به صورت پیوسته انجام می‌پذیرد و شهروندان و میهمانان عزیز نوروزی شهرستان کرج می‌توانند در صورت مشاهده موارد مغایر با شرایط بهداشتی، از طریق شماره‌گیری با سامانه شکایات مردمی ۱۴۹۰ وزارت بهداشت و درمان انتقادات خود را اعلام کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ناظران حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت گزارش به محل وقوع تخلف مراجعه می‌کنند و پس از ۴۸ ساعت می‌بایست گزارش خود از نتیجه بازرسی را ثبت کنند.

معاون فرماندار کرج، در پایان، از فعالیت هماهنگ و مسئولانه دستگاه‌های خدمات رسان در طرح بسیج سلامت نوروزی قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز