خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش کاشان با دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد

کد خبر : ۲۵۸۳۹۵

مدیر آموزش و پرورش کاشان، از امضای تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از کاشان، محمود خدمتی، عمل به سفارش های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مبنی بر شتاب بخشیدن به جریان تحقیقات و نوآوری، استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی، گسترش همفکری و همکاری های فنی و پژوهشی، ارتباط مستمر با دانشگاه و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های علمی و فنی را از جمله اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

وی افزود: اجرای پروژه های تحقیقاتی، جهت بخشی به فعالیت های علمی نخبگان، برگزاری کارگاه های آموزشی و ایجاد زیرساخت های آموزشی و پژوهشی از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای به شکل فردی و جمعی معلمان و تبادل تجارب و دستاوردها در سطح ملی و محلی و ایجاد فرصت های باز آموزشی مستمر علمی و تحقیقاتی از جمله ضرورت هایی است که در نظام آموزش و پرورش بایستی عملیاتی شود.

خدمتی تاکید کرد: افزایش مستمر شایستگی ها و توانمندی های علمی معلمان، ارتقای سطح دانش و بالندگی شغلی آنها، توسعه فعالیت های پژوهشی و ارتقای قابلیت های علمی فرهنگیان و افزایش اثربخشی از جمله ضرورت هایی است که برای اعتلای نظام آموزشی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن توجه شده است.

به گفته وی، تشکیل گروه های پژوهشی متشکل از کارشناسان دو طرف، فراهم کردن زمینه تبادل مدارک و اطلاعات علمی، همکاری در خصوص تالیف و انتشار کتاب و نشریات علمی و پژوهشی و بهره‌مندی از توانمندی‌های دو طرف از دیگر مفاد تفاهم نامه آموزش و پرورش کاشان و دانشگاه آزاد اسلامی است.

خدمتی گفت: برای حرکت آموزش و پرورش همپای کاروان شتابان علم و دانایی بایستی زیرساخت هایی آماده شود که تامین آن نیازمند همکاری های چند جانبه با همه ارکان جامعه از جمله دانشگاه ها و مراکز آموزش علمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز