خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد خبر داد

برگزاری آیین نکوداشت 110 بانوی شاخص فاطمی در شهر مشهد مقدس

کد خبر : ۲۵۸۴۱۵

قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از برگزاری آیین نکوداشت 110 بانوی شاخص فاطمی با عنوان جلوه های فاطمی در شهر مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر رئیسیان زاده، قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه ترویج فرهنگ فاطمی در شهر مشهد مقدس، یکی از اولویت های سازمان فرهنگی و تفریحی در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و ماه پایانی سال 93 است گفت: ناظر به تبیین ابعاد شخصیت حضرت زهرا(س) و معین شدن شاخصه های بانوی فاطمی، کارگروه های مختلفی در فرهنگ سرای حجاب تشکیل گردیده است.

به گفته رئیسیان زاده، در نظر است تا در قالب معرفی و تقدیر از بانوان شاخص فاطمی نسبت به معرفی الگوی زن مسلمان برای دختران و بانوان جامعه اقدام بشود.

وی در خصوص انتخاب 110 بانوی فاطمی اعلام داشت: ابتدا بررسی و تحقیقات اولیه با همراهی نهاد های رسمی و تشکل های مردمی جهت معرفی بیش از 400 نفر انجام شد و سپس ناظر به شاخص هایی همچون فعالیت و انجام خدمات ویژه در عرصه های انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، فرهنگی و اجتماعی و علوم دینی، ارزیابی های لازم توسط هیات داوری انجام  و در نهایت لیست 110 نفره انتخابی تحویل دبیرخانه اجرایی شد.

وی در پایان بیان کرد: برگزاری مراسم نکوداشت با عنایت به ظرفیت های اجتماعی موجود و پیشنهادی افراد در مکان هایی همچون حوزه علمیه خواهران، مساجد، خیریه ها و برخی از فرهنگسراها با دعوت از مسئولین و نخبگان در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز