خبرگزاری کار ایران

مدیر بحران شهرداری تبریز:

پد هلیکوپتر امداد در مناطق ده گانه شهرداری تبریز احداث می شود

کد خبر : ۲۵۸۶۳۳

مدیر بحران شهرداری تبریز گفت: در هرمنطقه از شهرداری تبریز یک پد هلیکوپتر امداد احداث می شود.

به گزارش ایلنا، مسعود حسن نژادافزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات مناسب امداد و نجات و تسریع در امداد رسانی درمواقع بحرانی، در حوزه مناطق ده گانه شهرداری تبریز پد هلیکوپتر احداث می شود.

وی اظهار داشت: عملیات احداث پد هلیکوپتر در مناطق یک ، دو ، چهار، هفت و ده شهرداری تبریز به پایان رسیده ومقرر است در سال آینده در تمامی مناطق شهرداری تبریز پد هلی کوپتر احداث شود.

حسن نژاد با اعلام اینکه شهردرای تبریز سعی دارد با ساخت اصولی و درست این پدهای هلیکوپتر قابلیت پاسخگویی به حوادث را در کلان شهر تبریز افزایش دهد، افزود: این پدها در روزهای اولیه پس از حوادث جهت ارزیابی خسارات اولیه، ارسال کمک های اولیه، جابجایی امدادگران، تجهیزات و وسایل امدادی، جابجایی بازدیدکنندگان از محل حادثه، حمل و نقل مصدومین،گشته شدگان، کودکان، تهیه خبر و گزارش، تهیه فیلم و عکسبرداری و غیره کاربرد و استفاده فراوانی دارد.

مدیر بحران شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه کلان شهر تبریز به علت وسعت و جمعیت زیاد و خطر پذیری بالا نسبت به حوادث مختلف از جمله خطر زلزله نیاز مبرمی به این سایت ها دارد ، تصریح کرد: احداث پد هلی کوپتر در 5 منطقه از شهرداری تبریزاتمام ومکانیابی محل احداث پدهلیکوپتر در دیگرمناطق نیز انجام یافته است که به زودی شاهد بهره برداری ازآنها خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز