خبرگزاری کار ایران

حوزه هنری آذربایجان شرقی امسال 6 عنوان کتاب منتشر کرد

کد خبر : ۲۵۸۶۴۳

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: در سالی که به سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده بود برای حوزه هنری استان سال پرباری به لحاظ انتشار کتاب بود به طوری که در این سال 6 عنوان کتاب توسط حوزه هنری استان منتشر شد.

به گزارش ایلنا حسن میلانی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه رسالت حوزه هنری تولید آثار فاخر ارزشی و دینی  بوده و در این زمینه در سال جاری کارهای شاخصی انجام داده است اظهار داشت: کتاب های سینه مده سسله نن سازیم وار منیم، منتشا، نصف گمشده، تجمع ممنوع، حسادت و هشتمین کتاب دستهای کوچک را از جمله کتب منتشر شده از سوی حوزه هنری استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر این کتب با همکاری انتشارات سوره مهر منتشر شده است، افزود: کتاب « سینه مده سسله نن سازیم وار منیم» شامل اشعار و سروده های دینی اجتماعی عاشیق رسول قربانی می باشد که توسط خسرو سرتیپی و محمد عبادی گردآوری شده است.

میلانی خاطرنشان کرد: کتاب « منتشا» پژوهشی در ریشه یابی نمایش های فولکلور آذربایجان توسط سیروس مصطفی تحقیق و تالیف یافته است.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه کتاب شعر “نصف گمشده” نیز 35 غزل از محمد شکری فرد شاعر جوان و خوش ذوق آذربایجان شرقی را در بر می گیرد، گفت: کتاب خاطرات آزاده سرافراز محمد علی ملتجایی فرید با نام « تجمع ممنوع» به قلم مسعود زین العابدین منتشر شده است.

میلانی کتاب کودک « حسادت» و هشتمین کتاب دست‌های کوچک دعا را از دیگر تولیدات حوزه هنری عنوان کرد وگفت: حسادت جعفر پور رضوی بر مبنای قصه های قرآنی نوشته شده و در فضای امروزی روایت شده است و بهانه ای برای بازخوانی دوباره داستان هابیل و قابیل است و هشتمین کتاب دست‌های کوچک دعا مشتمل بر منتخب دعاها و دلنوشته‌های کودکان ایران اسلامی به همراه تصویر سازی دعاها را در بر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز