خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهزیستی سقز:

امسال 32 معتاد بهبود یافته جواز کسب دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۶۶۵

رییس اداره بهزیستی شهرستان سقز گفت: امسال ۳۲ نفر از معتادان بهبود یافته با همکاری اتاق اصناف جواز کسب گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، عبدالرحمان حکیمی روز یکشنبه در جلسه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان سقز افزود: چهار میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال تسهیلات برای اشتغالزایی معتادان بهبود یافته و همسران آنان در سال جاری اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ۳۵ درصد از اعتبارات اشتغالزایی این اداره به معتادان بهبود یافته و همسران آنان اختصاص یافته است افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این اداره برای معتادان بهبود یافته است.

حکیمی با تشریح اقدامات انجام شده اضافه نمود: در سال جاری ۳۲ نفر از معتادان بهبود یافته با همکاری اتاق اصناف جواز کسب گرفته‌اند.

رییس پلیس پیشگیری مبارزه با مواد مخدر شهرستان سقز نیز بیان کرد: در این شهرستان تعداد دستگیری‌های پیرامون مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد افزایش یافته است.

غلامرضا پارسایی کیا فعال شدن کمپ اجباری ترک اعتیاد برای معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه را در این شهرستان مناسب توصیف کرد و گفت: این برنامه‌ها به جد ادامه خواهد داشت.

معان سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان سقز هم تاکید کرد باید با همکاری تمامی ادارات و مردم در راستای پیشگیری از ناهنجاری‌ها در جامعه بویژه آسیب‌های ناشی از مواد مخدر تلاش کرد.

اسماعیل رستم‌پور برنامه ریزی جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای باشگاه‌های خصوصی ورزشی، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ برای دانشجویان در خصوص مضرات مواد مخدر، برگزاری نمایشگاه عکس پیرامون آسیب‌های مواد مخدر، اجرای دوره‌های آموزشی برای ۳۰۰ نفر از مدیران و کارکنان آموزش و پرورش از جمله مواردی بود که توسط کمیته‌های چندگانه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان سقز تشریح شد.

برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، جشنواره نوجوان سالم، اجرای پنج طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۱۲ آموزشگاه و برگزاری همایش با حضور والدین دانش آموزان از دیگر موارد انجام شده بود که توسط این کمیته‌ها اعلام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز