خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت جهاد نصر کردستان:

جهاد نصر ظرفیتی بزرگ برای توسعه استان کردستان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۸۹۷

مدیرعامل شرکت جهاد نصر استان کردستان از این شرکت عمومی غیردولتی به عنوان ظرفیت بزرگی برای توسعه استان نام برد.

به گزارش ایلنا، اردشیر معتمد وزیری شامگاه یکشنبه در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه‌های راهسازی محور سنندج - مریوان افزود: از تمام ظرفیت‌های این شرکت در گذشته استفاده نشده بود که تصمیم داریم سال آینده ظرفیت شرکت را در جهت توسعه کردستان وارد میدان کنیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت شرکت جهاد نصر کردستان از ۱۳۷۲ اظهار داشت: این شرکت عمرانی در طول سال‌ها فعالیت توانسته است بسیاری از پروژه‌های بزرگ راهسازی، سد سازی و عمرانی را در استان احداث کند.

معتمد وزیری با اشاره به توان بالای مهندسین این شرکت گفت: در نظر داریم از ظرفیت نیروی انسانی و ماشین آلات موجود در دیگر حوزه‌ها از جمله گازرسانی، کشاورزی، شیلات و سایر حوزه‌های توسعه‌ای و عمرانی در جهت ایجاد اشتغال و توسعه استان استفاده کنیم.

وی تعداد نیروهای شاغل در این شرکت را ۳۷۳ نفر ذکر کرد و گفت: جهاد نصر اکنون ۱۴۴ دستگاه ماشین آلات و همچنین پنج کارخانه مرتبط با حوزه فعالیت خود از جمله آسفالت و بتن آماده دارد.

مدیرعامل شرکت جهاد نصر کردستان در ادامه سخنان خود به فعالیت این شرکت در ۱۲ پروژه عمرانی در استان از جمله دو سد و چندین پروژه راهسازی و همچنین مسکن اشاره کرد و گفت: این شرکت محدود به فعالیت در استان نیست و پروژه‌های آبیاری زهکشی را در کرمانشاه و خوزستان نیز در دست اجرا دارد.

معتمد وزیری ورود به حوزه پروژه‌های دانش بنیان را از دیگر برنامه‌های شرکت جهاد نصر کردستان دانست و افزود: در نظر داریم از ظرفیت‌های استان از جمله کشاورزی در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان بهره‌مند شویم.

وی اظهار کرد: اکنون سه قطعه از مجموع پنج قطعه پروژه تیژتیژ - گاران در محور سنندج - مریوان شامل قطعات یک، دو و سه توسط شرکت جهاد نصر کردستان در حال احداث است.

معتمد وزیری گفت: شرکت جهاد نصر آمادگی فعالیت در حوزه‌های عمرانی را دارد و از مسئولان استان درخواست می‌کنیم از ظرفیت نیروی انسانی توانمند و ماشین آلات این شرکت در جهت رشد و توسعه استان، ایجاد شغل برای بیکاران و رونق اقتصادی کردستان استفاده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز