خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

بیمارستان 32 تختخوابی املش افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۳۷

بیمارستان 32 تختخوابی املش با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از املش ، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان را افتتاح کرد.

ساخت این بیمارستان در سال 86 در سه هزار و 200 مترمربع زیربنا آغاز شده بود  که با صرف بالغ برهشت میلیارد تومان هزینه از بخش دولتی و خصوصی با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح شد.

بخش اورژانس ، داخلی قلب مردان ، داخلی قلب زنان ، جراحی مردان و زنان ، اطفال ، سی سی یو ، آزمایشگاه و بخش پاراکلینیک شامل رادیولوژی، درمانگاه قلب، اطفال ، زنان و زایمان، جراحی و عفونی از جمله بخش های این بیمارستان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قبل از افتتاح این بیمارستان در مزار گلزار شهدای املش حضور یافت .

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهید انصاری رودسر، بازدید از بیمارستان شهید امینی لنگرود، افتتاح بیمارستان غدیر سیاهکل، بازدید از بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه و نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دیگر برنامه های امروز 18 اسفند وزیر بهداشت در گیلان است.

دیروز نیز در نخستین روز از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به گیلان بیمارستان 32 تختخوابی امام رضا (ع) شفت ، بیمارستان 17 شهریور رشت و بخش رادیوتراپی بیمارستان رازی نیزافتتاح شد بود.

دیدار با بیماران بستری در بیمارستان بندرانزلی و بازدید از بیمارستان ولیعصر رودبار از دیگر برنامه های روز اول وزیر به  گیلان بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز