خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان؛

آمادگی کامل شهرداری در اجرای طرح آرامستان در پنجشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۹۱

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان از آمادگی صد درصد حوزه ترافیکی شهرداری و خدمات شهری برای انجام طرح ترافیکی مناسب در آرامستان برای شب جمعه آخر سال خبر داد و گفت: در ورودی باغ‌بهشت از سمت بلوار آیت‌ا... موسوی مشکلاتی وجود دارد که می‌توان با تردد اتوبوس‌ها داخل باغ بهشت به صورت رایگان از سختی تردد با خودروهای شخصی در باغ بهشت کاست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک ، عباس صوفی همچنین از افتتاح بخش روگذر و میدان گاهی زیرگذر تقاطع غیرهمسطح پیامبر اعظم(ص) تا قبل از پایان سال 93 خبر داد و اضافه کرد: کل زیرگذر تا پایان اردیبهشتماه سال 94 راهاندازی خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی میدان میوه و ترهبار همدان نیز گفت: سایت جدید میدان میوه و ترهبار آماده شده و هفته آینده سرمایهگذار آن مشخص میشود که هزینهای حدود 300 میلیارد تومان نیز خواهد داشت.

صوفی اتمام این پروژه را در زمان حداقل 3 سال خواند و افزود: مهمترین عامل بازدارنده طرح، بحث باسکول است که بینظمی زیادی ایجاد نموده است.

وی همچنین از انتقال تمامی اتوبوسها و ونهای شهرک شهید مدنی از خیابان شهدا به پایانه سرگذر در فروردینماه سال 94 خبر داد و گفت: 80 ون و 40 اتوبوس به پایانه سرگذر منتقل میشوند.

صوفی به اجرای طرحهای ترافیکی در تقاطع پیچ زندان، میدان فردوسی، میدان جانبازان، تقاطع فرهنگ و ابتدای میدان رسالت اشاره کرد و گفت: 18 پله برقی و 11 آسانسور هم از خارج کشور وارد کردیم تا روی پلهای هوایی نصب شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه حجم اصلی تردد با اتوبوس در پنجشنبه آخر سال در خیابان شهدا شکل میگیرد، گفت: اتوبوسها از ابتدای خیابان شهدا حرکت میکنند و از ورودی بلوار آیتا... موسوی وارد میشوند که توقف، سوار و پیاده کردن مسافر در این نقاط باید ساماندهی شود.

عباس مرادی از خدماترسانی ویژه اتوبوسها به مردم از میدان رسالت تا باغ بهشت در این روز خبر داد و افزود: محوطه اتوبوسها و توقف آنها باید از وسایل شخصی جداسازی شود تا دچار گره ترافیکی نشویم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان نیز با بیان اینکه سال گذشته 40 هزار وسیله نقلیه با 300 هزار نفر جمعیت در پنجشنبه آخر سال وارد باغ بهشت شدند، گفت: امسال پیشبینی میشود 30 هزار وسیله نقلیه به آرامستان همدان وارد شوند.

حجتالاسلام حسن رضوی با اشاره به تدفین 98 هزار و 500 نفر در باغ بهشت همدان از سال 1344 تاکنون اضافه کرد: در محدوده آرامستان دو چاه 40 ساله داریم اما اکنون از آب شهری استفاده میکنیم و روزانه یک خودروی 20 هزار لیتری برای تأمین آب وارد آرامستان میشود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز