خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری فارس:

رسانه ها تنظیم کننده قدرت بین متولیان جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۰۴۸

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به نقش تعیین کننده رسانه‌ها در جامعه کنونی گفت: رسانه‌ها تنظیم کننده قدرت بین متولیان جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی القاصی مهر، که پیش از ظهر امروز دوشنبه در یک کنفرانس خبری سخن می‌گفت افزود: در فضای رسانه‌ای و مجازی، جهان در چنگ رسانه‌ها، مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی است.

وی با بیان این مطلب که رسانه‌ها نقش مستقیم و بی‌بدلیلی در تامین و ارتقاء امنیت در جامعه دارند افزود: این کارکرد دوطرفه است و عملکرد غلط رسانه‌ها نیز می‌تواند جامعه را دچار هرج و مرج کند.

رییس دستگاه قضا در استان فارس در ادامه از صادر شد حکم محکومیت تعدادی از متهمان در پرونده مفاسد اقتصادی سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها و دهداری‌های استان فارس خبر داد و افزود: به‌ واسطه اعتراض متهمان و وکلای آنان در مرحله تجدید نظر است.

وی با بیان اینکه تعداد متهمان در این پرونده زیاد بوده است، گفت: بررسی و رسیدگی به این پرونده زمانی زیادی را به خود اختصاص داده و با توجه به تعدد متهمان، دادسرا و دادگاه با رعایت همه جوانب و براساس عدالت اسلامی، موضوع را رسیدگی و حکم را صادر کرده است.

القاصی تاکید کرد: در حکم صادره تعدادی از متهمان به حبس و جریمه محکوم شدند و اکنون به‌ واسطه اعتراض این افراد و وکلای ایشان، در دادگاه تجدید نظر است که بعد از نهایی شدن، ‌ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: در پرونده‌های تشکیل شده در دستگاه قضایی استان در مورد سازمان همیاری‌ها، هیچ اتهامی متوجه پسر استاندار سابق فارس نبود اما در خصوص تعدادی از مسئولان دولتی اتهاماتی وارد بود و به‌ همین دلیل بخشی از پرونده به دادسرای کارکنان دولت ارجاع داده شده است که بنده در خصوص نتایج آن اطلاع دقیقی ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز