خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان :

کاشان مکان مناسبی برای برپایی نمایشگاه ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۰۷۳

فرماندار کاشان گفت: کاشان محل مناسبی برای برپایی نمایشگاه ندارد و از طرفی تا زمانی که نمایشگاه دائمی شهرستان به بهره برداری برسد نیازمند مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و تخصصی هستیم.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، ابوالفضل صدرائیه در حاشیه بازدید از سالن‌های جنبی دانشگاه آزاد افزود: این نمایشگاه با بیش از ۲۰۰ غرفه در ۴ سالن در محل دانشگاه آزاد کاشان برگزار می‌شود که زمین این نمایشگاه مساحتی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع دارد که شامل ۴ هزار متر نمایشگاه و ۸ هزار متر پارکینگ می‌باشد که از ۱۵تا ۲۴ اسفند برپا است.

صدرائیه تأکید کرد: یکی از اصلی ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه، رسیدن محصول بدون واسطه به دست مشتریان و کاهش قیمت خرید برای مردم است که نقش بسزائی در تنظیم بازار دارد.

وی با بیان اینکه محل قبلی نمایشگاه در خیابان کارگر باعث مشکلات بسیاری برای شهروندان شده بود: مزاحمت برای شهروندان در همسایگی نمایشگاه، مشکلات ترافیکی و نداشتن محل مناسب برای پارک خودرو باعث شد تا به دنبال مکان یابی مناسبی برای برگزاری نمایشگاههای فصلی و تخصصی شهرستان باشیم.

فرماندار اظهار داشت: داشتن ۵ سالن نمایشگاهی، مهمانسرا، سالن جلسات، فضای مناسب برای پارک خودرو و همچنین راه مجزا از دانشگاه را از مزایای این مجتمع نمایشگاهی است. برگزاری نمایشگاههای تخصصی به خصوص در حوزه صنعت، عرقیات گیاهی، فرش ماشینی ودستباف در کنار دانشگاه، این فرصت را در اختیار صنعت و دانشگاه قرار می‌دهد تا از قابلیت‌های متقابل هم استفاده کنند.

صدرائیه ارتقا محصولات ارائه شده و کیفیت مناسب را از دغدغه‌های برگزاری نمایشگاه در سال آینده ذکر کرد و گفت: برگزاری ۲۰نمایشگاه تخصصی و عمومی در سال آینده پیش بینی شده است ولی آنچه اهمیت دارد ارائه محصولات مناسب و با کیفیت برای شهروندان و بازدیدکنندگان است.

فرماندار کاشان افزود: برگزاری و اجرای نمایشگاه به عهده اتاق اصناف خواهد بود تا ضمن برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه از منافع حاصله برای ارتقا اتحادیه، ساختمان اصناف و بهبود بازرسی‌های سطح شهر استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز