خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری گیلان ؛

نقش مدیران دستگاه های اجرایی گیلان در کاهش معضل بیکاری کارساز است

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۱۰۰

معاون برنامه ریزی استانداری گیلان گفت: نقش مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان گیلان در بهبود وضعیت اشتغال و کاهش بیکاری این استان بسیار مؤثرو کارساز است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آستانه اشرفیه، محمدحسین اصغریان بعد از ظهر امروز در جریان یازدهمین جلسه کارگروه حمایت از تولید گیلان اظهار کرد: نقش مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان گیلان در بهبود وضعیت اشتغال و کاهش بیکاری این استان بسیار مؤثرو کارآمد است.

وی با بیان اینکه اجرای مصوبات کارگروه حمایت از تولید گیلان برای تمامی اداره‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانکهای عامل عضو در این کارگروه الزامی است، ادامه داد: این افراد علاوه بر انتقال مناسب مصوبه ها و راهکارهای رفع مسائل باید بدنه اجرایی و کارشناسی دستگاه‌های زیر مدیریت خود را در زمینه اجرای مناسب آن توجیه کنند.

معاون برنامه ریزی استانداری گیلان تصریح کرد: تولیدکنندگان گیلان نیز در کوتاه ترین زمان ممکن جهت پیگیری مصوبه مربوط به خود به دستگاه های اجرایی مربوطه مراجعه کنند.

به گفته وی، میزان همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه نیز با حضور استاندار گیلان  ارزیابی می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به استقبال سرمایه گذاران صنعتی و معدنی از فعالیت در آستانه اشرفیه ،یادآور شد: وجود شهرک و ناحیه صنعتی، مجتمع کارگاهی و فعالیت واحدهای تولیدی شاخص در حوزه صنعت و معدن از ظرفیت های توسعه صنعتی در آستانه اشرفیه است.

علی منتظری افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و مشکلات موجود در برخی واحدهای تولیدی از دستگاه های اجرایی و بانک های عامل عضو در کارگروه حمایت از تولید گیلان درخواست می شود تا در اجرای مصوبات مربوط به خود سرعت بیشتری داشته باشند.

در ادامه جلسه این کارگروه ، نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه اقدام های مثبتی در دولت تدبیر و امید جهت رفع مشکلات رکود در حوزه تولید انجام شده است، اظهار کرد: فعالیت کارگروه حمایت از تولید در گیلان نقش مؤثری در برون رفت از مشکلات حوزه صنعت و معدن این استان  دارد.

محمدحسین قربانی، عمده مشکلات کنونی تولید کنندگان را در زمینه تأمین سرمایه در گردش و طولانی بودن روند پیگیری مسائل در حوزه بانک های عامل دانست.

وی خاطر نشان کرد: عزم جدی مسئولان گیلان جهت کاهش بیکاری اقدامی لازم و ضروری است.

فرماندار آستانه اشرفیه نیز با ابرازخورسندی از امنیت موجود در سطح جامعه بر لزوم رسیدگی مناسب به مشکلات سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: رفع مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران نیازمند بستری مناسب از تلاش و پیگیری مسئولان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز