خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری آستارا خبر داد؛

اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای بخش آبی آستارا

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۱۳۷

معاون برنامه ریزی و امور عمران فرمانداری آستارا از اختصاص بالغ بر 15 میلیارد ریال اعتبار برای بخش آب های شهری و روستایی آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، وحید پورحضرت بعد از ظهر امروز درجلسه کمیته تخصصی این شهرستان که با هدف بررسی وضعیت آب شرب شهری و روستایی و وضعیت آب زراعی برای فصل زراعی جدید در محل فرمانداری  اظهار کرد: برای آب شرب شهری و روستایی درسال جاری اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است که باید به صورت هدفمند و جدی پیگیری شود.

وی افزود: ازمحل اعتبارات آستارا بالغ بر 15 میلیارد ریال از منابع مختلف برای بخش آب شهری و روستایی اعتبار اختصاص یافته است.

معاون برنامه ریزی و امور عمران فرمانداری آستارا با تاکید برجدیت و همت امور آب و فاضلاب شهری این شهرستان، تصریح کرد: تا پایان سال مالی پروژه احداث چاه «فلمن» به عنوان مهمترین پروژه افزایش تولید آب شرب شهری و روستایی آستارا باید عملیاتی شود.

وی با اشاره به انتقال دبی آب چاه مذکور به چرخه آب شهری و روستایی، یادآور شد: این پروژه بخش زیادی از مشکلات را در تأمین آب شهری و روستاهای همجواراز قبیل عنبران، ویرمونی و عباس آباد را برطرف می کند.

پورحضرت ازابلاغ 20 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های آب روستایی مناطق مجتمع کوته کومه، باش محله لوندویل، صیادلر، ویرمونی و کانرود خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان باید این میزان اعتبار برای آستارا جذب شود.

وی با تصریح بر اینکه آستارا دارای 50 هزار و 120 هکتار اراضی کشاورزی است، ادامه داد: از این تعداد سه هزار و 470 هکتاراراضی زراعی و بقیه آن باغی است.

به گفته معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا، حدود سه هزار و 850 هکتار از اراضی مذکور آبی و بقیه نیز دیمی کشت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز