خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهرخبر داد؛

آماده باش نیروهای خدمت رسان جاده ای رضوانشهر درایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۴۱۱

فرماندار رضوانشهر از آماده باش نیروهای خدمات رسان جاده ای این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رضوانشهر، حمید رضا امام پناهی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر با محوریت نوروز در محل فرمانداری این شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد:فاطمه(س) دخت نبی مکرم اسلام و الگوی شایسته برای زنان مسلمان جهان است.

وی با تاکید برتشدید اهرم نظارتی ویژه نوروز در رضوانشهر، تصریح کرد: مسئولان برای استفاده بهتر و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و مسافران در ایام نوروز تلاش کنند.

فرماندار رضوانشهر به برخی متخلفان صنفی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ناظران  صنفی با بازرسی درست و به موقع در ایام نوروز از کم‌فروشی  یا گران‌فروشی ها جلوگیری کنند.

وی از آماده باش واحد های امنیتی، امداد رسان جاده ای و نظارتی رضوانشهر در ایام نوروز خبر داد.

امام پناهی یادآور شد: چادرهای هلال احمر، اورژانس و نیروهای انتظامی در مسیرها مختلف رضوانشهر برای خدمت رسانی به مسافران و مهمانان نوروزی برپا می شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه های نوروز امسال در رضوانشهر خاطر نشان کرد: غرفه‌های صنایع‌دستی در ورودی‌های شهر رضوانشهر دایر می شود که این غرفه‌ها فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان صنایع دستی و معرفی آن به مسافران و گردشگران است.

معاون فرماندار رضوانشهر نیز در ادامه این نشست اذعان کرد: آداب و رسوم در جامعه و زندگی اجتماعی می‌تواند فرهنگ و سبک زندگی را تشکیل دهد. 

سیاوش عاشورزاده با بیان اینکه فرهنگ و اخلاق‌مداری می‌تواند در جذب گردشگر تاثیر مهمی داشته باشد، اظهار کرد: فرهنگ نشاط ‌گرفته از اسلام و آموزه‌های دینی می‌تواند در جذب گردشگر تأثیر گذارتر باشد. 

وی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه باید در زمینه عفاف و حجاب برنامه‌ریزی درستی انجام شود، خاطرنشان کرد: حق شهروندی از مهم‌ترین بحث جامعه بوده که باید رعایت شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز