خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی البرز خبر داد:

تشدید بازرسی های نوروزی در رستوران های بین راهی جاده چالوس

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۴۸۷

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل، از تشدید بازرسی های نوروزی، در رستوران های بین راهی جاده چالوس خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، صمد بهزاد با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی سفرهای نوروزی اظهار داشت: هر چند طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد اما در این راستا کمیته نظارت بر واحدهای نوروزی در جاده چالوس  سلامت و بهداشت اماکن عمومی، اغذیه فروشی ها و آب آشامیدنی را رصد می کنند.

وی افزود: اماکن عمومی، اغذیه فروشی و رستوران های بین راهی در این ایام از نظر بهداشت محیط و سلامت مواد غذایی و غذاهای رستوران ها  نیز به طور ویژه بازدید می شوند.

بهزاد گفت: در این طرح شعبه سیار دستگاه های تعزیزات حکومتی به همراه بارزسان صنعت و معدن، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل دامپزشکی ، اداره کل گردشکری و اماکن از اول فرودین در جاده چالوس مستقر و حضور مستمر جدی و موثری خواهند داشت.

گفتنی است در این راستا مقررشد واحدهای نانوایی جهت خدمات رسانی به صورت دو شیفت در جاده چالوس فعالیت نموده  و همچنین رستوران ها و پمپ بنزین موظف به ارائه خدمات مستمر در ایام نوروز با در اختیار گذاشتن سرویس های بهداشتی در اختیار عموم قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز