خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان

تقویت روحیه خودباوری در جوانان عامل توسعه لرستان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۷۷۵

استاندار لرستان گفت: تقویت روحیه خودباوری در جوانان ازعامل مهم برای توسعه لرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جشنواره فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان لرستانی در خرم‌آباد بیان کرد: امیدواریم جوانان عزیز که توسعه و آینده استان لرستان در گرو عملکرد آن‌ها است در اتاق فکر رشد و توسعه استان حضور یابند و نظرات مفید خود را ارائه دهند.

فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان مومن و انقلابی لرستان با اشاره به اینکه توسعه و آینده استان در گرو عملکرد جوانان است، افزود: به طور قطع جوانان حرف‌های نو و تازه‌ای برای گفتن دارند و می‌توانند راهکارهای خوبی برای توسعه و پیشرفت لرستان ارائه دهند.

وی اظهار داشت: جامعه ما برای پیشرفت به شنیدن حرف‌های نو و تازه نیاز داشته که شنیدن این حرف‌ها از زبان جوانان بهتر و مثمر ثمر‌تر خواهد بود.

بازوند بر ضرورت برداشتن چالش‌های سد راه توسعه استان تاکید کرد و گفت: به مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان پیشنهاد می‌شود روی چالش‌های پیش روی توسعه استان فکر کرده و راهکارهای عملی برای رفع آن‌ها ارائه دهند.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات کشور و به ویژه استان لرستان پایین بودن فرهنگ کار بوده که در آموزه‌های دینی نیز بر افزایش آن تاکید شده است.

استاندار لرستان تقویت روحیه خودباوری را عامل مهم برای توسعه استان دانست اظهار داشت: از جوانان لرستانی انتظار می‌رود بتوانند روحیه خودباوری را در خود تقویت کرده و این فرهنگ را در استان نهادینه کنند.

وی گفت: چالش‌هایی که امروز با آن‌ها مواجه هستیم، برای برداشتن آن‌ها نیاز به فکر و اندیشه‌ای نو است تا شاید با اقدامی که امروز انجام می‌دهیم، ۱۰ سال دیگر این چالش‌ها وجود نداشته باشند، لذا به مجمع مشورتی جوانان دفتر ولایت فقیه در لرستان پیشنهاد می‌کنم از ظرفیت بالای خود در برداشتن چالش‌ها به ما کمک کنند.

بازوند تصریح کرد: برای برداشتن کامل مشکلات باید فرهنگ کار را افزایش دهیم و بتوانیم از جوانان در نهادینه کردن خودباوری در آن‌ها تلاش کنیم، چنانچه دیده‌ایم در هشت سال دفاع مقدس و در مذاکرات هسته‌ای در حال حاضر خودباوری کمک بسیار زیادی به ما کرده است و ما باید این فرهنگ را در استان لرستان نیز نهادینه کنیم و برای حل مشکلاتمان از ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز