خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهدا وایثارگران عنوان کرد؛

تشکیل ستاد تامین تجهیزات توانبخشی خانواده شهدا و ایثارگران گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۹۶۶

استاندار گیلان از تشکیل ستاد تامین لوازم و تجهیزات توانبخشی خانواده شهدا و ایثارگران این استان خبر داد و گفت: مناسب‌سازی مسکن برای والدین سالمند پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت روز شهید در سالن الغدیر استانداری گیلان، روز بزرگداشت شهدا را روز پاسداشت ایثار، فداکاری، مقاومت و ازخودگذشتگی در مقابل دشمن و متجاوز دانست.

 وی با بیان اینکه شهدا تمام هستی خود را برای حفظ دین و آرمان امام راحل فدا کرده‌اند، ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام راحل ، نظام جمهوری اسلامی را هدایت می‌کنند.

استاندار گیلان افزود: قدرت‌هایی که در گذشته پشت صدام قرار داشتند و نمی‌خواستند نورانیت انقلاب اسلامی ایران نمایان شود، امروز به صف مذاکره‌کنندگان پیوسته‌اند.

وی یادآور شد: امروز فرزندان ایران اسلامی با صلابت واقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها بر سر میز مذاکره حضور پیدا می‌کنند.

نجفی تصریح کرد: زمانی ابر قدرت‌های جهان حاضر به مذاکره با ایران نبودند اما اکنون مذاکرات با هدایت عالمانه مقام معظم رهبری  ونظارت رئیس جمهوری به نفع ملت ایران به پیش می‌رود .

وی بر حمایت از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد تا عده‌ای به بهانه‌های واهی به نظام جمهوری اسلامی هجمه وارد کنند.

استاندار گیلان با اشاره به کاهش 2.5 درصدی تورم در گیلان به کمتر از نرخ تورم کشوری، اظهار کرد: امروز فضایی آرام برای خدمت به مردم در گیلان فراهم شده است.

وی خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیفه مسئولان دانست و بیان کرد: مدیران باید دلسوز مردم و دولت بوده و در راستای خدمت به آنها گام بر دارند.

نجفی از تشکیل ستاد تامین لوازم و تجهیزات توانبخشی خانواده شهدا و ایثارگران در گیلان خبر داد و بیان کرد: مناسب‌سازی مسکن برای والدین سالمند را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به آماده‌سازی جایگاه با عظمت شهدا در تازه‌آباد رشت، تصریح کرد: گلزار شهدای رشت با کمک معاون رئیس جمهور تا شب عید آماده‌سازی می‌شود.

این مسئول  پایداری، دوام و قوام نظام را در ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز