خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان در گفتگو با ایلنا :

مدرک گرایی مهم‌ترین آفت جامعه کنونی است

کد خبر : ۲۵۹۹۷۹

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت : شاید دربعضی از دانشگاه‌ها امکان جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی در بازار کار تا یک درصد باشد ولی اشتغال به کار در حوزه کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی در بعضی موارد حتی به صددرصد هم می‌رسد.

 منصور شریعتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با بیان اینکه، اساس دانشگاه علمی کاربردی را تربیت نیروهای ماهر برای بازار کار دانست و یاد آور شد: با توجه به سیاست‌های دانشگاه علمی کاربردی بخشی از نیروهای این دانشگاه کسانی هستند که ارتقاء شغل پیدا کرده‌اند .

وی، وظیفه دانشگاه علمی کاربردی را آمایش شغل‌های مورد نیاز جامعه اعلام کرد و گفت: این دانشگاه براساس شغل‌های  متناسب با شغل مورد نیاز بازار کار  آموزش‌های  لازم را به صورت نظری و عملی  به دانشجویان ارائه می‌کند. 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی  استان اصفهان رشته‌های آسانسور ، شیرینی، هتلداری ، گردشگری را از مهم‌ترین رشته‌های این دانشگاه بر شمرد و اظهار کرد: رشته‌هایی دردانشگاه علمی کاریردی  تدریس می‌شود که تعریف شغل برای آنها داشته باشیم .

وی دانشگاه علمی کاربردی در ایجاد شغل نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور را موفق تر دانست و گفت : با توجه به اینکه از نظر فرهنگی  زیر سا خت‌های لازم فراهم نشده تا نقطه  نظر ایده آل هنوز فاصله داریم .

شریعتی  مدرک گرایی  را مهمترین آفت  جامعه  کنونی دانست و گفت : سیاست اصلی  دانشگاه علمی کاربردی آموزش واقعی  به منظور راه یابی فارغ التحصیلان این دانشگاه  به بازار کار است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز