خبرگزاری کار ایران

سناریو استعفا مربیان خیبر خرم آباد

دومین سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد هم استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۰۸

سید بهمن موسوی سرمربی جدید خیبر خرم اباد پس از تنها دو بازی وکسب چهار امتیاز به دلیل مشکلات مالی وعدم ثبات در این تیم از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد ، سید بهمن موسوی سرمربی جدید  خیبر خرم آباد  از سرمربیگری تیم فوتبال خیبر خرم آباد استعفا داد.

پس از اینکه سعید سپهوند  در ابتدای فصل از سوی مدیریت باشگاه به عنوان سرمربی خیبر خرم اباد  انتخاب شد به خاطر مشکلات خانوادگی ومالی این تیم از این تیم استعفا داد  و سید بهمن موسوی را به عنوان سرمربی جایگزین سپهوند شد ولی در مدت یک ماه فعالیت در این تیم به دلیل مشکلات مالی و اعتراض بازیکنان از این تیم استعفا داد.

با استعفای موسوی بعد از ظهر دیروز از سوی مدیریت باشگاه کاظم بهاروند وفرزاد بهاری کاپیتان این تیم هدایت تیم فوتبال خیبر خرم آباد را بر عهده گرفتند تا این دو مربی  مرکز استان هدایت خیبر را در ادامه لیگ بر عهده داشته باشند.

گفتنی است تیم خیبر خرم آبا علیرغم عدم حمایت مسولان با عزم جدی وبازیهای در خور تحسین با صعود به مرحله دوم این رقابتها هم اکنون با 4امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه یک لیگ دسته دوم در مرحله نهایی است .

ولی خسروی مدیر عامل  باشگاه خیبر خرم آباد در گفتگو اختصاصی با ایلنا گفت:متاسفانه سناریو استعفا مربیان در این تیم به یک معضل جدی تبدیل شده ومهمترین دلیل آن را می توان مشکلات مالی وفشار شدید افکار عمومی برای نتایج خوب وصعود به لیگ یک است.

وی تصریح کرد:تیم های سپیدرود رشت وآلومینوم اراک با بودجه 2میلیاردی در برابر تیم ما که کمتر از 100میلیون هزینه کرده ایم وگویا مدیران ارشد استان وورزش جوانان این واقعیت ها را نمی بینند.

گفتنی است تیم خیبر در هفته سوم در رشت مهمان سپسدرود این شهر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز