خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس:

نظام کاردانی بازوی توانمند حوزه ساخت و ساز است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۳۲

مدیر کل راه و شهر سازی استان فارس گفت: نظام کاردانی بازوی توانمند ساخت و ساز کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، هوشنگ عشایری بعد از ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از روند برگزاری انتخابات سازمان نظام کاردانی در شیراز اظهار داشت: نظام کاردانی یکی از مهمترین تشکیلات در حوزه ساخت و ساز است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس ابراز داشت: این نظام دارای ظرفیت های فراوانی است که می تواند رشد صنعت ساختمان سازی را به همراه داشته باشد.
 
وی گفت: در استان فارس نیز این تشکیلات یکی از مهمترین سازمان های فعال در عرصه عمرانی واقتصادی
است.
 
عشایری افزود: نظام کاردانی در ارتقا کیفی و کمی ساخت و ساز در استان فارس بسیار موثر است که امیدواریم در آینده نیز شاهد این تاثیر باشیم.
 
وی تصریح کرد: امروز از روند انتخابات نظام کاردانی بازدید داشتم و شاهد شور و نشاط اعضا در این انتخابات بودم.
 
مدیر کل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: حضور گسترده اعضا نظام کاردانی می تواند تکیه گاه اعضا هیات مدیره در مدت زمان فعالیت آنها باشد.
 
وی بیان کرد: این انتخابات امروز همزمان در 15 شهرستان استان فارس در حال برگزاری است وزیر ساخت های مراحل انتخابات و اخذ رای نیز کاملا مهیا است.
 
عشایری ادامه داد: بیش از سه هزار و سیصد عضو این نظام امروز در این انتخابات به عنوان واجد شرایط می توانند در آینده فعالیت این سازمان نقش آفرین باشند.
 
وی تاکید کرد: در کنار برگزاری انتخابات در شیراز شهرستان های اقلیدٰ، آباده، ارسنجان،مرودشت ، نورآباد،کازرون، داراب، فسا، جهرم، فیروزآباد،لامرد، مهر،استهبان،نی ریزوسپیدان نیز شاهد برگزاری این انتخابات هستند.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در پایان گفت: امیدوارم هیات مدیره جدید نظام کاردانی ساختمان با اتکا به توان اعضا و تعامل با سازمان های مرتبط بستر ساز رونق فضای ساخت و ساز در استان فارس شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز