خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه زنجان در جمع خبرنگاران خبرداد:

رتبه دهم کشوری دانشگاه زنجان در سرانه تولید مقالات بین المللی

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۲۷

رئیس دانشگاه زنجان گفت: دانشگاه زنجان, دارای جایگاه دهم در سرانه تولید مقالات بین المللی در بین دانشگاههای کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خلیل جمشیدی، رئیس دانشگاه زنجان, امروز شنبه (23 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد 6 ماهه خود در دانشگاهزنجان, اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی این دانشگاه دفع فاضلاب است که با تخصیص هفت میلیارد تومان اعتبار و تخصیص آن تا پایان سال آینده این مشکل مرتفع می شود.

رئیس دانشگاه زنجان , با اشاره به اخذ مجوز برای احداث تقاطع غیرهمسطح در ورودی دانشگاه زنجان , گفت: 60 درصد اعتبار به راه و شهرسازی تخصیص یافته است.

این مقام مسئول در استان زنجان, به مجوز احداث در ورودی دانشگاه از اتوبان زنجان- تبریز و شهرک دانشگاهی در ضلع جنوبی دانشگاه را نیز از دیگر اقدامات این دانشگاه در این مدت عنوان کرد.

جمشیدی , درادامه به اقدامات فرهنگی دانشگاه زنجان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری کنگره شهدای دانشجو، 10 یادواره شهدا، تهیه و چاپ کتاب شهدای دانشجو، دیدار با خانواده شهدای دانشجو، برپایی مراسم تئاتر و تک خوانی  و راه اندازی مرکز مشاوره دانشجویی از دیگر برنامه های فرهنگی این دانشگاه است.

این مسئول فرهنگی و اجتماعی , در بخشی از سخنان خود, به شروع تدوین برنامه راهبردی دانشگاه زنجان با 30 درصد پیشرفت خبر داد و گفت: با توجه به نقش دانشگاه ها و مراکز علمی در تحقق چشم انداز 20 ساله این برنامه راهبرای در حال تدوین است.

رئیس دانشگاه زنجان به انجام مقدمات راه اندازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اشاره کرد و افزود: مجوز راه اندازی کلینگ گیاه پزشکی برای بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه و ایجاد مزرعه تحقیقاتی و کلکسیون گیاهان دارویی دریافت شده است.

این مقام مسئول در ادامه از آماده سازی زمنیه ایجاد و تکثیر عوامل بیولوژیکی جهت مبارزه بیولوژیکی با آفات و سموم خبر داد و افزود: خانه فرهنگ در دانشگاه زنجان نیز به منظور ساماندهی فعالیت های فرهنگی دانشجویی و تشکل های دانشجویی سال آینده احداث می شود.

وی همچنین در پایان سرانه تولید مقالات بین المللی دانشگاه زنجان در زنجان را 2.4 عنوان کرد و گفت: استان زنجان در رتبه دهم انشگاه های کشور قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز