خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز بزرگداشت شهدا:

تجلیل از مادران شهید مفقود الاثر و خادمان شهدای کاشانی

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۹۲

همزمان با روز بزرگداشت شهدا همایش بزرگ "بهشت زیر پای مادران است" همراه با تجلیل از چهار مادر شهید مفقود الاثر شهیدان کوهپیما، سیاهکار، صباحی و فروتن و تقدیر از خادمان شهدا در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان دبیر همایش "بهشت زیر پای مادران است"، ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که " یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد" در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.

محمد زری باف، ضمن اشاره به اینکه منطقه کاشان دارای ۹۲ مادر شهید مفقود الاثر است گفت: برنامه های روز شهید بایستی در شان و منزلت نام شهدا باشد و پیام واقعی شهیدان را به همراه داشته و جلوه خاصی به فضای جامعه بدهد.

وی افزود: همه مسوولان دستگاه های اجرایی وظیفه دارند درجهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند.

دبیر این همایش، از جمله فعالیت های موسسه فرهنگی زهیر را طی یکسال جاری دیدارهفتگی باخانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، برگزاری بزرگداشت محتشم کاشانی و همچنین برگزاری همایش مقام علمدار کربلا یادبود شهید ابوالفضل ابوالفضلی ذکر کرد.

گفتنی است: همایش "بهشت زیر پای مادران است" با حضور خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسوولین شهرستان کاشان با بخش کلیپ زندگی شهید مفقود الاثر مهدی کوه پیما، دکلمه خوانی محمد مهدی کبریتی و مداحی حاج محمد نوروزی توسط موسسه فرهنگی زهیر و با همکاری شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز