خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفت خوزستان:

عمده تجهیزات مکانیکی پتروشیمی در خوزستان قابل ساخت است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۴۱۳

عضو انجمن سازندگان نفت گاز و پتروشیمی خوزستان معتقد است که عمده تجهیزات مکانیکی پتروشیمی که در این استان قرار دارد قابل بهره‌برداری بوده و این انجمن بر اساس مبرا ساختن نیاز در خصوص حوزه‌های نفتی شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از سایت خبری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام، علی کرانی، عضو هیئت‌ علمی انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان با اشاره به رویکرد این انجمن گفت: فناوریهای فصلی حداقل در صنایع حفاری ۶۵ تا ٧٠ درصد و در صنعت نفت ۵٠ تا ۵۵ درصد در صورت وجود اطمینان می‌تواند پاسخگوی وزارت نفت باشد، ضمن اینکه عمده تجهیزات مکانیکی پتروشیمی در استان خوزستان قابل ساخت است.

وی با اشاره به نقش انجمن سازندگان نفت، گاز و پتروشیمی در هنگام مقابله با بحران‌ها، افزود: با جدیت می‌توان نتیجه‌گیری کرد که تشکیل انجمن سازندگان نفت گاز و پتروشیمی خوزستان نه فقط در بحران‌ها می‌تواند نقش سازنده داشته باشد، بلکه با فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی هم می‌تواند نقشی بی‌دلیل ایفا کند.

کرانی تصریح کرد: یقینا آنهایی که در سالهای ابتدایی انقلاب در صنعت نفت بوده‌اند به خوبی واقف هستند که بعد از خروج آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها، این صنعت ریشه‌ای، در خوزستان در تمام بخش‌هایش به دست توانای ایرانیان شکل گرفت، چه بسا در خیلی موارد نیز از نظر کارایی و کیفیت، همچنین از نظر ریالی هم مقرون به صرفه بود.

عضو هیئت‌ علمی انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان با تاکید بر نیاز کشور به این صنعت، عنوان کرد: با گذشت سال‌ها این صنعت نیاز به پشتوانه داشت که خوشبختانه ابتدا با ترسیم نقشه و ساخت قطعات و به دنبال آن از طریق مهندسی معکوس نیاز‌ها پوشش داده شد و با تشکیل انجمن سازندگان قطعات و تجهیزات ساخته و دسته‌بندی شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز