خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

سال 94، پروژه‌های راه و خدمات شهری در اولویت تکمیل قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۵۲۴

استاندار خوزستان: پروژه‌های راه و شهرسازی و خدمات شهری در سال ۹۴ دراولویت تکمیل قرار می‌گیرند.

استاندار خوزستان گفت: پروژه‌های راه و شهرسازی و خدمات شهری در سال ۹۴ در اولویت تکمیل قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالحسن مقتدایی در شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان افزود: برای پایان یافتن پروژه‌های نیمه تمام در استان، باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

 مقتدایی تصریح کرد: پروژه‌هایی که برای بخش خصوصی درآمدزا باشند، امکان واگذاری آن وجود دارد که با این کار می‌توان بخش خصوصی را برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام تشویق کرد.

 نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار کرد: دولت می‌تواند الگویی برای بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها در نظر بگیرد که بر اساس آن استانداردهای لازم رعایت شوند.

مقتدایی بیان کرد: باید به گونه‌ای عمل شود که بخش خصوصی برای همکاری در تکمیل پروژه‌های استان پیش قدم شود.

در ادامه این نشست، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: به پروژه‌هایی نیمه تمامی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید توجه داشت و این پروژه‌ها را در اولویت تکمیل قرار داد.

احمد سیاحی افزود: طرح‌های بزرگ و بسیار ارزشمندی در استان هستند که به دلیل نبود اعتبار، اتمام آنها وجود ندارد که طرح آبرسانی غدیر با ۵۰ هزار میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

وی گفت: باید برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کمیته‌ای تشکیل شود تا با اولویت بندی پروژه‌ها تکمیل شوند.

سیاحی در ادامه بیان داشت: پروژه‌های ملی و بزرگ نیمه تمامی در استان وجود دارد که مقرر شده است تا زمانی که پروژه‌ها به اتمام نرسیده‌اند پروژه‌ای آغاز نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: برخی پروژه‌ها به اجبار در استان آغاز به کار کردند که هم اکنون نیمه تمام مانده‌اند.

در این نشست مصوب شد که از سال آینده بر اساس موقعیت شهرستان‌ها و میزان پیشرفت پروژه‌های نیمه تمام برای تکمیل اولویت بندی شوند.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز