خبرگزاری کار ایران

امیر سیاری؛

نیروی دریایی ایران مانعی بزرگ بر سر راه دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۵۷۷

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بسیار گسترده بوده و مانعی بزرگ بر سر راه دشمنان است.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر دریادار حبیب الله سیاری امروز در جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دوره ۱۸۳ فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی نداجا اظهار کرد: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی به وفور در بین دانش آموختگان این مرکز آموزشی موج می‌زد.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی در هر شرایطی اقتدار خود را به نمایش می‌گذارد، افزود: الحاق ناوگان دماوند به ناوگان جمهوری اسلامی ایران نشان از استقلال، توسعه علمی و صنعتی کشور بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: هرچند که بسیاری از کشور‌ها این پیشرفت ما را باور ندارند اما باید بدانیم به برکت انقلاب به تخصصهای جدیدی در حوزه علوم دریایی دست یافته‌ایم.

وی با تصریح بر اینکه نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است، ادامه داد: کار نیروی دریایی بسیار گسترده بوده و مانعی بزرگ بر سر راه دشمنان است.

سیاری خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو نخستین کشورهایی است که برای مقابله با تروریسم دریایی در آبهای آزاد کشور حضور یافت.

وی، ناو گروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را با عنوان ناوهای صلح و دوستی خواند و تاکید کرد: این ناو‌ها در حفظ مرزهای دریایی کشور و منافع اقتصادی بسیار تاثیر گذار بوده و همواره موجب بالندگی ملت محسوب می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در این مرکز آموزش تخصصهای دریایی، جوانان متخصص، متعهد و متفکر، آموزش‌های روز دنیا را دریافت می‌کنند و دانش آموختگان این مرکز در عرصه حفاظت از مرزهای دریایی مقابله با تروریسم دریایی، دزدان دریایی و... حضور خواهند داشت.

به گفته وی، اکنون نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار هرچه تمام‌تر در دریا و اقیانوس هند در راستای حفظ امنیت حضور دارند.

وی با اشاره به مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت، منجیل و نوشهر، بیان کرد: مناطق مذکور مکان‌های راهبردی نیروی دریایی ارتش است.

سیاری با بیان اینکه ساخت تجهیزات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور برای دیگران قابل باور نیست، تصریح کرد: دستاوردهای ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا تحقق پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز