خبرگزاری کار ایران

در استان کرمانشاه صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح هادی در روستاهای مسیر بزرگراه کربلا

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۶۷۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از اجرای طرح هادی در روستاهای استان که در مسیر بزرگراه کربلا قرار دارند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، مجتبی نیک کردار عصر یکشنبه در جلسه شورای فنی استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: هشت روستا در مسیر اصلی بزرگراه کربلا قرار دارند که باید طرح هادی در آنها انجام و زیرساخت‌های لازم برای توسعه آنها به دلیل اهمیتی که پیدا می‌کنند فراهم شود.

وی افزود: روستاهای رحمت آباد، رستم آباد بزرگ وعلی آباد کنگاور، سراب صحنه و سرسگاز هرسین که در شرق استان قرار دارند از جمله آنها هستند.

نیک کردار اظهار کرد: همچنین روستاهای کریم حاصله علیا و کریم حاصله سفلی در اسلام آبادغرب و سرمیل دالاهو نیز که در امتداد بزرگراه قرار دارند دیگر روستاهایی هستند که نیاز است طرح هادی در آنها اجرا شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تأکید کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب از قبیل جدول گذاری، آسفالت ریزی، تأمین روشنایی، سنگ فرش کردن معابر و لوله گذاری شبکه آب از جمله اقداماتی است که باید در طرح هادی این روستاها دیده شود.

وی در پایان تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای طرح هادی در روستاهای مذکور 35 میلیارد و 930 میلیون ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز