خبرگزاری کار ایران

هشدار فرمانده انتظامی مازندران؛

مقابله با هرگونه ناهنجاری ها در چهارشنبه آخرسال

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۷۴۲

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به طرح ویژه پلیس برای کاهش و پیشگیری از حوادث و سوانح چهارشنبه آخرسال، از مقابله جدی با هرگونه ناهنجاری‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جعفری نسب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان جویبار در نشست تخصصی با فرماندهی و مسئولان انتظامی این شهرستان بر نظارت ویژه بر واحدهای صنفی و برخورد جدی با فروشندگان مواد محترقه، سارقان، هنجارشکنان و... در روزهای پایانی سال و چهارشنبه آخرسال تاکید کرد.

سردار «مسعود جعفری نسب» با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخرسال، گفت: هر ساله افراد فرصت طلب و سودجو با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال اقدام به عرضه مواد محترقه می‌کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از مواد محترقه حوادث ناگواری را برای شهروندان در پی داشته است، افزود: به منظور جلوگیری از اقدامات سوء امنیتی و انتظامی، طرح ویژه نظارت جدی بر فعالیت واحدهای صنفی در هفته‌های پایانی سال اجراء می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه از سوی واحدهای صنفی، ضمن تشکیل پرونده برای متخلفان و ارسال آن‌ها به دادسرا، واحد صنفی متخلف پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

 «جعفری نسب» با بیان اینکه خوشبختانه هر ساله شاهد کاهش فروش مواد محترقه و منفجره و استفاده آن در سطح استان نسبت به سالهای قبل هستیم، به خانواده ‌ها توصیه کرد: نسبت به کنترل فرزندان خود در این روز‌ توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این مطلب که، ایام پایان سال و شروع سال جدید و چندین برابر شدن ایاب و ذهاب، شلوغی بازار و ترافیک ممکن است توجه مجرمان را به ارتکاب اعمال مجرمانه دو چندان کند، اظهار داشت: شهروندان با هوشیاری پلیس را در برخورد شدید با سارقان و افراد متخلف یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز