خبرگزاری کار ایران

سازمان همیاری شهرداری‌ها، حیاط خلوت هیچ جایی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۷۷۱

استاندارکرمانشاه گفت: نوآوری و انجام حرکت‌های جدید باید در قالب برنامه‌های کاری شهرداران برای سال آینده باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، صبح امروز دوشنبه، 25 اسفندماه ابراهیم رضایی بابادی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداریهای استان با تبریک نام‌گذاری 25 اسفند ماه به عنوان روز شهردار اظهار داشت: انصافاً کار شهرداران سخت و پرمشغله است که در حوزه مدیریتی جزء زحمتکش‌ترین افراد مسئول محسوب می‌شوند.

وی اظهار افزود: کار کردن در شهرداری با دیگر حوزه‌های مدیریتی قابل مقایسه نیست زیرا دیگر مدیران براساس پول و اعتباری که دارند باید کار کنند اما شهردار باید خودش به دنبال خلق درآمد باشد لذا این مهم با بروز خلافیت و ابتکار ایجاد می‌شود.

رضایی بابادی با اشاره به تشکیل شوراها و انتخاب شهردار با رأی شورا، گفت: شهردار باید با سلایق مختلف اعضای شورا کار کند و از این جهت هم کار در شهرداری باید با تدبیر و استفاده از تجربیات صورت گیرد تا اقدامات و تلاشها با سرعت بیشتری دنبال شوند.

استاندارکرمانشاه اهمیت کار شهرداران را در تلاش برای ایجاد زیبایی، نشاط و مکانهای مفرح برای شهروندان عنوان کرد و خطاب به شهرداران استان گفت: این کار شما بسیار با اهمیت است زیرا در روحیه و نشاط مردم تأثیرگذار است لذا تا آنجایی که می توانید به خلق زیبایی در شهر بپردازید.

وی اظهار کرد: شهرداران باید کارها را با مشارکت و همکاری مردم انجام دهند زیرا این موضوع منجر به پیشرفت و تسریع در کارها و اثرگذاری بیشتر اقدامات می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: کار شهرداران یک کار هنرمندانه است زیرا تلاش آنها چنانچه با کارآیی و خلاقیت همراه باشد منجر به زیباسازی و خلق حرکت‌های جدید در امور شهری می‌شود که به طور قطع رضایتمندی مردم را برای مشارکت و پرداخت به موقع هزینه‌های شهرداری به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: همین که مردم به قابلیت و توان شهردار باور پیدا کنند، قطعاً در امور شهری خود را همکار و همراه شهرداری قلمداد خواهند کرد.

رضایی بابادی توجه شهرداران به برخوردهای اخلاقی، علمی و صمیمانه با مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: این هنر شهردار است که با مردم، اخلاق خوب و پسندیده‌ای داشته باشد و با مردم داری و جلب مشارکت مردم، کارها و طرحها را به سرانجام مقصود برساند.

استاندارکرمانشاه همچنین استفاده از نظرات و پیشنهادات صاحبنظران مسائل شهری در اداره بهتر و دقیق تر شهر را مورد تاکید قرار داد.

وی درادامه به فلسفه کاری سازمان همیاری شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: این سازمان حیاط خلوت هیچ جایی نیست و در طول یک سال گذشته تلاش کرده‌ایم تا این سازمان بتواند بعضی از پروژه‌های عمرانی را اجرایی کند زیرا درآمد حاصل از اجرای طرح‌ها توسط سازمان همیاری منجر به افزایش توان و درآمد شهرداری‌ها برای عمران شهری می‌شود.

رضایی بابادی درپایان با اشاره به چند روز باقی مانده تا پایان سال و آغاز سال جدید از شهرداران خواست نهایت تلاش خود را برای زیباسازی در شهرها بویژه ابتدای ورودی شهرها بکار گیرند تا زمینه مناسب برای جذب گردشگران که جزء برنامه‌های استان در نوروز است محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز