خبرگزاری کار ایران

تجمع بزرگ عزادارن حضرت فاطمه زهرا درکاشان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۷۷۴

مدیر مرکز ارتباطات راهبردی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش بزرگ دل سوختگان حضرت فاطمه زهرا در سالروز شهادت آن حضرت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان  محمد علی فرجی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب  گفت: همایش بزرگ تجمع دلسوختگان حضرت فاطمه (س) صبح روز شهادت این بانوی بزرگوار از مقابل ساختمان شهرداری مرکزی کاشان واقع در خیابان اباذر آغاز می‌شود.
 
محمد علی فرجی تصریح کرد: بعد از تجمع دسته جات عزادارای کاروان عزاداران دل سوخته دیار دارالمومنین کاشان از مسیر میدان امام خمینی (ره)، خیابان محتشم در میدان کمال الملک به سینه زنی و عزادارای خواهند پرداخت.
 
فرجی از برنامه‌های روز شهادت به مدیحه سرایی و سخنرانی و توزیع اقلام فرهنگی و پذیرایی از دوستداران خاندان عصمت و طهارت اشاره کرد و اظهار داشت:شهرستان کاشان با بیش از 500 هیئت و جلسه مذهبی در امور فرهنگی و دینی از بسیاری شهرهای دیگر کشور پیشی گرفته‌اند و با پیروی از ولایت و امامت از دیر باز به مردم دارالمومنین شهره بوده‌اند.
 
رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت:مردم کاشان از دیرباز به پذیرش مذهب تشیع در ایران و دعوت از اولین سفیر معصوم به ایران ،ارادت خود را به ائمه اطهار اثبات کرده‌اند.
 
وی بیان کرد: برای دومین سال پیاپی به دلیل همزمانی بهار طبیعت با شهادت حضرت فاطمه(س)،عید نوروز را به ابتکار شهرداری کاشان بهار فاطمی نام گذاری نموده‌ایم و تا شهادت بانوی بزرگوار اسلام ویزه برنامه‌های خاصی نیز پیش بینی شده است.
 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز