خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه عنوان کرد:

پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۳۸ رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد مبارکه

کد خبر : ۲۶۰۷۸۴

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه از پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۳۸ رشته تحصیلی در این دانشگاه خبر داد

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر هادی در این خصوص به خبرنگاران گفت: در نیم سال اول تحصیلی امسال در ۳۸ رشته در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه دانشجویان بدون آزمون پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با توجه به ایجاد شهرک‌های تجاری و صنعتی در شهرستان و دارا بودن پتانسیل مناسب و اشتیاق مردم به تحصیل در این واحد برای توسعه و گسترش رشته‌های کاربردی و مورد نیاز منطقه نیز تلاش کرده است.

سرپرست واحد مبارکه یادآور شد: این دانشگاه با دارا بودن فضای آموزشی – پژوهشی مناسب، تجهیز آزمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی در تمامی رشته‌های تحصیلی، وجود کتابخانه تخصصی و علمی متناسب با رشته‌های تحصیلی، دارا بودن عضو هیات علمی تمام وقت متخصص و داشتن رشته‌های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، در شهرستان آماده پذیرش دانشجوی بدون آزمون در این واحد دانشگاهی است.

دکتر هادی ظهار کرد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۵۲۴۹۲۰۵۱-۵۲۴۹۲۰۸۰- ۵۲۴۹۲۱۲۱-۰۳۱ تماس و یا به سایت www.mau.ac.ir مراجعه و برای ثبت‌نام به سایت www. azmoon. org مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی رجوع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز