خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز:

دومین دور جشنواره عکس " شیراز امروز" برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۸۱۶

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز از برگزاری دور دوم جشنواره عکس "شیراز امروز" خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، هاشم مظاهری زاده، ظهر امروز دوشنبه با اشاره به برگزاری جشنواره عکس "شیراز امروز"، اظهار داشت: معرفی موفقیتهای مدیریت شهری به هنرمندان، بازخوانی و بازبینی این پیشرفت ها از دریچه نگاه خلاق و متفاوت عکاسان و تعمیق رابطه مدیریت شهری و جامعه هنری از دستاوردهای دور نخست این جشنواره بود.

وی راه اندازی سامانه ارسال محتوا به جشنواره ها و همایش های شهرداری شیراز را از جمله نتایج ارزشمند این رویداد عنوان کرد و گفت: این سامانه به عنوان یک ابزار مهم روابط عمومی الکترونیک محسوب می شود و در برگزاری رویدادهای مشابه نیز قابل بهره برداری است.

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز تاکید کرد: با توجه به ظرفیتهای موجود در کلانشهر مقدس شیراز و توانمندی مجموعه شهرداری، آمادگی برگزاری دور دوم جشنواره در سطح ملی وجود داشت اما پس از بررسی های کارشناسی و همفکری با برخی فعالان جامعه عکاسی شیراز، ‌مقرر شد دور دوم این رویداد در سطح استانی برگزار شده تا فضای رقابت برای هنرمندان بومی فراهم شود.

مظاهری زاده افزود: البته با استفاده از داوران با تجربه ملی و بین المللی، داوری این دور از جشنواره را در سطح ملی انجام می دهیم تا هنرمندان و عکاسان بومی شیرازی و هم استانی بتوانند آمادگی رقابت با عکاسان ملی را برای دوره های بعدی داشته باشند.

وی مباحث عمران و پیشرفت شهری، ترافیک و گردشگری و زیارت با نگاه خلاقه را سه محور این دور از جشنواره ذکر کرد و گفت: داوری آثار تا پایان نیمه اول خردادماه 94 انجام و پس انجام مراحل آماده سازی آثار، 100 اثر برتر در نمایشگاهی که اواخر خرداد برگزار می شود در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار 31 اردیبهشت 94 است، خاطرنشان کرد: لینک سایت جشنواره در سایت شهرداری شیراز به آدرس www.shiraz.ir قرار گرفته که علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به آن مراجعه کنند.

مظاهری زاده گفت: به منظور ارتقای سطح هنر عکاسی، در طول برگزاری جشنواره و برگزاری نمایشگاه، با حضور اساتید برتر کشور، دوره های تخصصی عکاسی از جمله کارگاه های آموزش عکاسی، مستر کلاس عکاسی و اردوهای یک روزه برای علاقمندان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز