خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هشدار داد :

آب سد " تهم" زنجان ۴۰ درصد کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۸۲۴

معاون بهره برداری شرکت آب فاضلاب استان زنجان, با اشاره به کاهش آب سد تهم زنجان گفت: ذخیره آب پشت این سد ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, علی‌محمد نادرخانی,  معاون شرکت آب فاضلاب استان زنجان, امروز با اعلام این خبر, اظهار داشت: : با توجه به کاهش بارندگی ها در چند سال اخیر میزان ذخیره آب  پشت سد تهم زنجان 40 درصد کاهش یافته  واگر مشترکان با این روند آب مصرف  کنند  در سال 95 آب سد به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد : برای اینکه بتوانیم این ماده حیاتی را به نسل‌های بعدی برسانیم باید نسبت به صرفه جویی و مدیریت مصرف آب اقدام کنیم .

معاون بهره برداری شرکت آب فاضلاب استان زنجان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایان سال و خانه تکانی شهروندان گفت : با توجه به خانه تکانی شهروندان و افزایش میزان مصرف مشترکین از شهروندان خواست برای اینکه با مشکل کمبود آب شرب و قطعی مواجه نشویم میزان مصرف خود را مدیریت کنند .

نادرخانی  به اقدامات شرکت جهت جلوگیری از کاهش آب های موجود اشاره کرد و گفت : امسال 5 حلقه چاه جایگزین وهمچنین  8 حلقه چاه جدید برای جلوگیری از کاهش آب‌های موجود در چاه‌ها حفر و تجهیز شد . 

وی , در پایان , افزود: اصلاح شبکه‌های فرسوده ، زون بندی شبکه توزیع آب استان بر حسب متر مکعب، تامین آب شهرک شمالی و شمال شرقی استان و حذف پمپاژ مستقیم نیز ازدیگر اقدامات شرکت آب‌وفاضلاب استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز