خبرگزاری کار ایران

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون استان اصفهان:

قانونمند کردن فعالیت کاریابی‌ها از برنامه‌ سال 94 است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۸۲۸

مدیرکارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: دریافت وجه خارج از دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت تعاون از مراجعان به کاریابی‌ها خلاف قوانین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان ، سیف الله علیخانی؛ با اشاره به نقش کاریابی‌ها در ایجاد اشتغال استان گفت: قانونمند کردن فعالیت کاریابی‌ها و نظارت جدی بر فرایند عملکرد آنها از برنامه‌های مهم سال 94 است.

وی دردیدار با مدیران مؤسسات مشاوره شغلی و کاربردی غیردولتی استان افزود: برای ایجاد تحول در ارائه خدمات به جویندگان کار و بازار کار برنامه‌ریزی مدونی در سطح استان نیاز است.

وی ضمن تاکید برضرورت انسجام و همبستگی بین کاریابی‌ها خواستار پرهیز از رقابت ناسالم و ایجاد تعامل از کلیه کاریابی‌ها شد.

مدیرکارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: کاریابی ها نباید صرفا به منابع درآمدی ناشی ازتخفیف سهم بیمه کارفرما اکتفا کنند و با گسترش فعالیت خود و از طریق راه  های جدید لازم است عملکرد خود را بهبود بخشند.

علیخانی همچنین گفت: دریافت وجه خارج از دستورالعمل های ابلاغی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از مراجعین به کاریابی ها خلاف قوانین است و این اداره کل با هر موردی در این زمینه برخورد خواهد کرد.

در این جلسه مدیران کاریابی ضمن بیان انتظارات و توقعات خود، حمایت جدی خود از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت برای اشتغالزایی را اعلام نموده و خواستار برگزاری نشست ‌های مستمر جهت بهبود عملکرد کاریابی‌های غیردولتی و آموزش‌های مدنظر مدیران کاریابی‌ها و پرسنل آنها شدند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز