خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان:

بسترهای لازم برای ازدواج جوانان فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۸۶۶

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: بستر های لازم برای ازدواج جوانان باید در سایه توجه به امر اشتغال و نهادینه کردن فرهنگ دینی ازدواج فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، حسین علی محمدی امروز درجمع 400 نفر از دانشجویان، نخبگان علمی و مخترعان زیرحمایت کمیته امداد گیلان با تاکید بر ازدواج آسان جوانان اظهار کرد: جوانان و خانواده های آنان از فرهنگ تجمل گرایی پرهیز کرده و سبک زندگی دینی را در امر ازدواج در پیش بگیرند.

وی افزود: آموزه های اصیل اسلام باید سرلوحه و الگوی جوانان باشد تا سن ازدواج در کشور کنترل شود.

مدیر کل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه همه مسئولان درکنار مردم وخانواده ها در تلاش برای زمینه سازی ازدواج آسان جوانان باشند، ادامه داد: در قالب تلاش و همدلی مسئولان بسترهای لازم برای ایجاد آرامش واطمینان جوانان در امرازدواج به وجود می آید.

وی اضافه کرد: لازمه ی این کار توجه به امر اشتغال و نهادینه کردن فرهنگ  دینی ازدواج در کشور است.

به گزارش ایلنا، 253 مقاله از سوی دانشجویان به دبیرخانه همایش علمی فرهنگی مذکور ارسال شده بود که 10 مقاله برترتوسط دبیرخانه همایش انتخاب شد.

همچنین سه نفرازبرگزیدگان به مرحله ی کشوری راه یافتند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز