خبرگزاری کار ایران

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور:

بیش از ۱۰ نفر از عاملان حادثه شیراز شناسایی شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۹۴۵

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور از شناسایی هویت بیش از ۱۰ نفر از عاملان حادثه شیراز خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات جمع آوری شده تاکنون جمعی از عوامل این حادثه شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار حسین ذوالفقاری شامگاه دوشنبه در پایان سفر ۲ روزه خود به شیراز در جمع خبرنگاران درباره حادثه حمله به مطهری در این شهرستان، افزود: در پی دستوری که رییس جمهور و وزیر کشور مبنی بر حضور هیاتی از مرکز برای پیگیری حادثه شیراز، صادر کردند، این سفر صورت گرفت.

وی اظهار کرد: بررسی‌های میدانی مختلف صورت گرفت و تحقیقات در سه حوزه قبل از واقعه، حین واقعه و پس از واقعه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور با اشاره به برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد با مقامات مسئول استان و همچنین نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: خوشبختانه مواضع خوب و مناسبی مسئولان استان ذر این باره دارند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: هیات اعزامی به تشکیل جلسه نهایی اقدام ورزید و مستندات و مدارک مختلف را مورد بررسی قرار داد.

وی بیان کرد: در این راستا مقرر شد که دستگاه‌های اطلاعاتی متشکل از اداره کل اطلاعات استان، حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی، حفاظت اطلاعات سپاه مستندات و تحقیقات خود را تحت نظارت دادستان ترکیب و تلفیق کنند.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور ادامه داد: تاکنون بر اساس مستندات مختلف از جمله عکس و فیلم هویت بیش از ۱۰ نفر از افراد شناسایی شده که مقرر شد زیر نظر دادستان اقدامات لازم صورت بگبرد.

وی تاکید کرد: همچنین مقرر شد در چارچوب قانون و مقررات هرکس به هر میزانی قصور، تخلف و قانونی‌شکنی داشته با هماهنگی دادستان با آن برخورد شود.

ذوالفقاری یادآور شد: هماهنگی‌های لازم در شورای تامین استان نیز صورت گرفته است و بر اساس دستور وزیر کشور، استاندار فارس به عنوان رییس شورای تامین مامور پیگیری و هماهنگی‌های لازم برای شناسایی عوامل حادثه با همکاری دستگاه‌های امنیتی شد.

وی گفت: تکالیف و وظایف قانونی دستگاه‌ها کاملا مشخص شده است و مقرر شد اطلاعات به دست آمده در اختیار مقامات قضایی قرار بگیرد تا با سرعت و قدرت با عوامل بررسی شود.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور گفت: هیات اعزامی به زودی گزارش خود را تقدیم رییس شورای امنیت کشور می‌کند و پس از بررسی در اختیار مقامات کشوری قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز