خبرگزاری کار ایران

تشریح اولیت های بندر امام توسط بخشدار:

توسعهٔ شهرک صنعتی بندر امام، بیکاری را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۰۲

بخشدار بندر امام خمینی گفت: نواقص موجود در شهرک صنعتی بندر امام بزودی برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، سیدمهران رفیعی صبح امروز گفت: بیکاری در بندر امام خمینی مشکلاتی برای جوانان این شهر صنعتی را بوجود آورده که انشاالله قصد داریم با یک حرکت جهادی و با برطرف نمودن نواقص موجود در شهرک صنعتی، زمینهٔ اشتغال جوانان را فراهم نماییم.

بخشدار بندر امام اضافه کرد: برای سال آینده، اولویت‌هایی در نظر گرفته‌ایم که در مرحلهٔ اول قصد داریم با ایجاد جادهٔ کمربندی غربی بندر امام و همچنین احداث پل روگذر راه آهن، مشکل ترافیکی بوجود آمده در ماه‌های اخیر را که متأسفانه می‌بایست در سال‌ها پیش برای آن برنامه ریزی می‌شد، برطرف نماییم، علیرغم اینکه عدم پرداختن به عوامل بوجود آمدن این معضل به تصدی اینجانب که بیش از چندماهی از مأموریتم در بندر امام می‌گذرد، مربوط نمی‌شود، ولی از مردم صبور بندر امام که در این مدت به زحمت افتاده‌اند، عذرخواهی می‌کنم.

رفیعی اولویت دوم در سال جدید را بحث بیمارستان دانست و افزود: موضوع بیمارستان بندر امام، بحث پیچیده‌ای دارد که سعی می‌کنیم به نحو مطلوب و شایسته با همکاری نماینده محترم مجلس و فرماندار محترم شهرستان ماهشهر، راه حل عملی برای این خواستهٔ بحق و دیرین مردم، جامهٔ عمل بپوشانیم.

بخشدار بندر امام به توسعهٔ شهرک صنعتی این بندر به عنوان اولویت دیگر اشاره کرد و گفت: جوانان این شهر علیرغم قرار گرفتن در کنار صنایع عظیم پتروشیمی و بندری، متأسفانه از بیکاری رنج می‌برند و بهمین خاطر تمهیداتی دیده‌ایم که با یک کار جهادی در شهرک صنعتی که خوشبختانه هم اینک شروع شده و در گام نخست مشکل آب این شهرک با همکاری اداره آبفا حل شده، زمینهٔ اشتغال و در نتیجه کاهش آمار بیکاری را شاهد باشیم.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته در سال جدید، شاهد برخورداری این شهرک از نعمت گاز نیز خواهیم بود.

رفیعی ادامه داد: بمنظور ایجاد شرکت فولاد در شهرک صنعتی، اقداماتی از قبیل جا نمایی و مباحث زیست محیطی آن را دنبال نموده‌ایم که امیدوارم در سال ۹۴ عملیات اجرایی آن آغاز شود.

بخشدار بندر امام در پایان این گفتگوی اختصاصی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: امیدوارم اقدامات این عزیزان که نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز به امین و دلسوز بودن آنان اشاره داشته‌اند، منتج به نتیجهٔ مطلوب برای مردم سرافراز ایران اسلامی گردد.

وی ضمن تبریک سال جدید به مردم دریا دل بندر امام و همچنین گرامی داشت ایام فاطمیه «س» برای آنان سال خوبی را آرزو نمود.

یوسف کریمی
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز