خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران:

نبود تناسب در رشته‌های دانشگاهی با ظرفیت‌های مازندران، علت رشد نرخ بیکاری است

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۲۰۲

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران، یکی از دلایل پایین بودن درصد اشتغال در استان را عدم هماهنگی رشته‌های تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاهی با ظرفیت‌های آن اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، احسانی در دومین جلسه شورای تلفیق برنامه ششم توسعه استان گفت: برای بهره‌گیری از دانش بسیاری از فارغ التحصیلان رشته‌های صنعت در استان باید بخش‌های صنعتی و تولیدی به سمت فناوری و تکنولوژی نوین پیش رود تا با بهره‌گیری از خلاقیت این جوانان راه‌های توسعه استان مازندران هموار شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران، در این جلسه ، نقش بخش خصوصی را به عنوان موتور محرکه توسعه حائز اهمیت دانست و گفت: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری باید سیاست گذاری‌های حاکمیتی را به سوی جذب مشارکت مردم سوق داده و از طریق جذب درآمدها و تجهیز منابع استانی به روند توسعه مازندران شتاب بیشتری ببخشیم.

به گزارش ایلنا، دومین جلسه شورای تلفیق برنامه ششم توسعه استان مازندران به منظور بررسی و اعلام نظر اعضای شورای تلفیق در خصوص تأیید گزارش مرحله اول سند پشتیبان برنامه ششم توسعه استان با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تشکیل جلسه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز