خبرگزاری کار ایران

رییس خزانه معین استان خوزستان اعلام کرد:

رشد بیش از ۶۰ درصد درآمدهای خوزستان نسبت به سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۲۷۱

رییس خزانه معین استان خوزستان، از رشد بیش از ۶۰ درصدی درآمدهای استان خوزستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، ادیب زرگانی گفت: درآمدهای مالیاتی استانی و ملی وصول شده اعم از درآمدهای مستقیم و ارزش افزوده استان خوزستان تا پایان ماه بهمن امسال بالغ بر ۴۲ میلیارد بوده است.

به گفته زرگانی، درآمدهای وصولی استانی تا پایان ماه بهمن امسال بیش از ۲۲میلیارد ریال است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸/۶۰ درصد افزایش یافته است.

زرگانی اظهارکرد: نسبت وصولی مذکور به سهمیه وصولی استان مندرج در قانون بودجه امسال نیز ۷/۱۱۳ درصد تحقق یافته است.

وی، همچنین درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم ملی را بیش از ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این مقدار نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۵درصد افزایش یافته است.

رییس خزانه معین استان خوزستان بیان کرد: درآمدهای حاصل از مالکیت دولتی، درآمدهای حاصل از جرایم و خسارات، درآمدهای متفرقه و درآمدهای حاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای تا پایان ماه بهمن، ۲ میلیارد ریال بوده است که این مقدار نیز در مقایسه با سال قبل ۵۴درصد افزایش داشته است و نسبت به سهمیه وصولی امسال تا پایان ماه بهمن ۱۲۲درصد تحقق یافته است.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز