خبرگزاری کار ایران

شهردار انزلی خبر داد

کمک 100 میلیون تومانی شهرداری به ورزش انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۲۸۲

شهردار انزلی از کمک 100 میلیون تومانی این نهاد در امسال به حوزه ورزش این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از انزلی، عبدالصمد صفرنژاد عصر دیروز در مراسم تجلیل از هیئت‌های برتر ورزشی این شهرستان اظهار کرد: توسعه انزلی مستلزم دوری از گرایش‌های سیاسی است.

وی افزود: توسعه، نیاز به حمایت همه مردم داشته و با همراهی و همدلی رشد و بالندگی می‌یابد.

فرماندار انزلی با بیان اینکه زیرساخت‌های این شهر باوجود ظرفیت‌های بی نظیر آن دچار مشکل است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی انزلی باید با برنامه و با همیاری رسانه‌ها تدابیر بیشتری از خود نشان دهند.

وی، با تصریح بر اینکه هیئت‌های برتر ورزشی افتخارآفرینان هر شهری محسوب می‌شوند، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی انزلی باید از دو مقوله ورزش و گردشگری اطلاع کافی داشته باشند.

صفرنژاد، بر لزوم به کارگیری نیروهای متخصص در رشته‌های مربوطه تاکید کرد و این مهم را در ارائه چهره درست و سنجیده از دولت و نظام موثر خواند.

وی، با اشاره به ظرفیت‌های متعدد طبیعی انزلی گفت: بودجه انزلی 22 میلیارد و 600 میلیون تومان است درحالی که حق این شهرستان چند برابر این مبلغ است.

فرماندار انزلی یادآور شد: با نگاهی به ظرفیت‌های مهم و بالقوه این شهرستان و محرومیت‌های موجود می‌توان بر عقب ماندگی این شهر پی برد.

وی تاکید کرد: باید عزم‌مان را برای تلاش مستمر و جذب اعتبارات مورد نیاز جزم کنیم.

صفرنژاد تیم فوتبال ملوان را تیمی افتخارآفرین خواند و خاطر نشان کرد: امید است این تیم در آینده در میان تیم‌های برتر قرار گیرد.

شهردار انزلی نیز در این مراسم، اظهار کرد: بسترهای لازم برای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی در انزلی باید فراهم شود.

رضا پورشعبان با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی ورزشکاران انزلی خاطرنشان کرد: با ساختار مدیریتی خوب می‌توان بر این چالش‌ها غلبه کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان آینده ساز کشور است، ادامه داد: فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ورزش، نشاط و تندرستی مردم امری مهم و ضروری است.

شهردار انزلی افزود: شهرداری انزلی همواره خود را حامی ورزشکاران این شهر می‌داند.

به گفته وی، شهرداری انزلی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 100 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به ورزش این شهرستان کرده است.

در پایان این مراسم، از مدیران 25 هیئت برتر ورزشی انزلی ازسوی شهرداری و شورای شهر این شهرستان تقدیر شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز