خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر اصفهان:

هلال احمر اصفهان دومین ارائه دهنده داروهای تک نسخه‌ای در کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۳۷۱

معاون جمعیت هلال احمر استان اصفهان، از تامین داروهای تک نسخه‌ای در داروخانه هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد علیزاده، گفت: داروهای تک نسخه‌ای باید از خارج کشور و برای افراد خاص سفارش داده شود که قبلا باید از تهران آماده می‌شد اما در حال حاضر استان اصفهان پس از تهران به عنوان تنها استان کشور داروهای تک نسخه‌ای را تهیه می‌کند.

به گفته علیزاده، در حال حاضر جامع‌ترین واکسیناسیون به صورت متمرکز در هلال‌احمر استان اصفهان موجود است که واکسیناسیون تمامی سفرهای خارجی به‌ویژه عتبات و عالیات نیز به عهده هلال‌احمر است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه توانبخشی در هلال احمر استان فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: توانبخشی تخصصی برای بیماران نورولوژیک ( مغز و اعصاب) و MS انجام شده و در این زمینه مرکز جدیدی برای بیماران MS راه‌اندازی می‌کنیم.

 وی گفت: تامین داروهای کمیاب و خاص و سرویس‌دهی به بیماران خاص و همچنین ارائه خدمات توانبخشی بر عهده حوزه توانبخشی جمعیت هلال احمراست.

وی اظهارداشت:  سیستم اطلاع‌رسانی دارویی با شماره تماس 36112 آماده پاسخگویی به مردم  در ایام نوروز و بعد از ان است که در این زمینه  ما سالیانه جوابگوی 100 هزار بیمار در زمینه دارو در داروخانه این جمعیت هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز