خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جمع مدیران رسانه‌ها:

مازندران به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۵۷۵

استاندار مازندران با تقدیر از تلاش‌های رسانه‌های گروهی استان در سال جاری از آنان خواست با نقد سازنده و طرح مسایل و مشکلات و ارایه راهکار به مسوولان برای توسعه استان کمک کنند.

به گزارش ایلنا, ربیع فلاح در جمع اعضای خانه مطبوعات ، انجمن رسانه های مجازی مازندران ، مدیران خبرگزاری ها و مدیران مسئول روزنامه های استان انعکاس فعالیت های انجام شده در استان را متناسب با کارهای صورت گرفته ندانست و افزود : استان مازندران ظرفیت های بسیار خوب و بالایی در همه بخش ها دارد که می تواند هر کدام آنها به تنهایی گره ای از مسایل و مشکلات استان را باز کند.

 وی به دریا ، جنگل و کشاورزی اشاره کرد و افزود : هر کدام از این ها به تنهایی می توانند هزاران شغل را ایجاد کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه استان در زمینه امنیت جزو برترین ها در کشور است گفت : خوشبختانه با تعامل و همکاری خوبی که بین دستگاههای مختلف امنیتی و انتظامی در استان وجود دارد جرایم و تصادفات رو به کاهش است و جزو استانهای برتر در کشور هستیم.

فلاح جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی را مورد اشاره قرار داد و گفت : باید تلاش کنیم که این اتفاق صورت نگیرد اما در برخورد با موارد غیرمجازی که صورت گرفته باید قاطعیت دولت را در اجرای قانون نشان دهیم .

استاندار مازندران به انجام صدها پروژه عمرانی و تولیدی در استان اشاره کرد و گفت : در هرجای استان این پروژه ها در حال انجام است به گونه ای که استان اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد در سال آینده اوضاع استان بسیار بهتر از سال جاری باشد و در این راه رسانه ها را به یاری طلبید.

استاندار مازندران همچنین به برگزاری انتخابات در سال آینده اشاره کرد و گفت : تلاش دولت برگزاری صحیح و قانونی انتخابات است و رای مردم حق الناس است و برای ما مهم نیست که از صندوق نام چه کسی با چه دیدگاهی بیرون می آید مهم آنست که انتخابات صحیح و قانونی برگزار شود و رسانه ها برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات کمک کنند .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز