خبرگزاری کار ایران

از نخستین روز تعطیلات تا ۲ فروردین انجام شده است؛

محمدی: اقامت بیش از 11 هزار نفر شب در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۸۱۰

فرماندار قائم شهر از اقامت 11 هزار و 956 نفر شب در قائم شهر تا روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدی صبح امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران ضمن تبریک فرار رسیدن سال نو اظهار داشت: باید به شعار مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همربانی نگاه ویژه داشت و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در اولین روز فروردین، همه موضوعات را تشریح کردند و با تدبیر و دور اندیشی این شعار را برگزیدند.

محمدی، ادامه داد: اگر قرار است نقدی به عملکرد دولت شود باید نگاه‌ها را به سمت و سویی ببرند که در جهت کمک به حل مشکلات و دولت باشد.

فرماندار قائم شهر، به تلاش تیم مذاکره کننده اشاره کرد و افزود: این تیم، با عنایت ویژه مقام معظم رهبری انجام وظیفه می‌کند و انتخاب شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی زیبنده‌ترین نامگذاری بود.

محمدی، با بیان اینکه دولت و ملت باید با تلاش ، همدلی و همزبانی در رفع تنگناهای اقتصادی و معیشتی موجود بکوشند اظهار داشت: باید سعی شود پرونده سال 94 به گونه‌ای بسته شود تا علاوه بر عمل به منویات رهبری، خدمت رسانی به مردم نیز به بهترین نحو انجام شود.

وی به وضعیت ستاد اجرایی خدمات سفر در قائم شهر اشاره کرد و گفت: 115 کلاس درس در قالب 9 مدرسه برای اسکان مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است که بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با آموزش و پرورش علاوه بر فرهنگیان، سایر مسافرین نیز پذیرش می‌شوند و می‌توانند از خدمات اسکان استفاده کنند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز